• Anonym

    En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?

    Min tjej lämnade mig bara för att min kuk var för liten. Jag tycker den är inte alls för liten. Vi hade varit tillsammans i 4 månader.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?
  • Anonym (nja)

    Konstig tjej, om hon lämnade dig bara för det.

    Jag tycker inte 16,5 cm är för kort (vill helst inte ha längre ens) tycker inte längden spelar så stor roll als. Omkrestsen däremot spelar större roll. 

    Sen handlar det ju om hur man "hanterar" sin kul med.
         

  • PrimitivMan

    Är den 16.5 så är den för liten. Annat är det om den hade varit 17 eller tom 16.8 hade funkat det med


    Is sex dirty? Only if it's done right
  • kire

    Gränsen mellan en kuk man kan reklamera och en godkänd kuk går enligt konsumentverket vid just 16,5. Du har alltså en reklamerbar kuk, tyvärr. Hon har konsumenträtten på sin sida så du måste nog leva med att den bara kan duga på begagnatmarknaden, för reservkukar gäller andra regler.

  • Anonym (E)

    Är den här tråden på riktigt eller? Jag har varit med killar som haft (uppskattningsvis) mellan 12-16 cm och ingen har varit för liten. Sen har jag varit med EN som hade över 20 cm och den gick inte ens att stoppa in.

  • Anonym (Dr. Frääs)

    Nej, självklart inte.

    En genomsnittlig erigerad snopp är 15 cm lång (allt från 12-18 cm är också normalstort) med en omkrets på mellan 8 och 12 cm. Bara 1 kille på 100 har en penis som vid erektion är större än 23 cm.

    Tappad brud som inte visste det, hon lär ofta bli besviken...

  • lykantrophona

    Det kanske var en dålig ursäkt, och hon egentligen var missnöjd med något annat? Låter som något en tjej skulle slänga ur sig för att såra någon man är sur på.

  • Anonym (17cm)

    du måste ju skämta med mig! Menar du på allvar att hon lämnade dig för din storlek?


    Jag är tjej, min sambo har 17cm (vad jag vet) och den är helt perfekt, nästan lite stor ibland, det beror ju helt på taktiken och hur man vill ha det under sexakten som gör sexet bra eller dåligt, inte storleken! Du behöver inte gå runt och få komplex för din storlek, det kan inte vara därför hon har gjort slut utan av andra anledningar som hon inte vågar ta upp med dig.. annars klarar du ju dig mycket bättre utan henne! Eller det gör du ju i alla fall! 

  • Anonym
    Anonym (Dr. Frääs) skrev 2012-12-19 21:39:47 följande:
    Nej, självklart inte.

    En genomsnittlig erigerad snopp är 15 cm lång (allt från 12-18 cm är också normalstort) med en omkrets på mellan 8 och 12 cm. Bara 1 kille på 100 har en penis som vid erektion är större än 23 cm.

    Tappad brud som inte visste det, hon lär ofta bli besviken...
    Å andra sidan får den som har dom där +23cm doppa i 200 brudar.
  • Bictric

    Jag tror att snittet ligger på 16,5 cm nånstans, man kan ju ha en kuk på 23 cm men vet man inte hur den ska användas så tycker nog tjejerna att den är rätt värdelös. Jag är ingen kukexpert men 16,5 cm är självffallet inte för litet om du kan använda den, tror faktiskt generellt att tjejer skiter i kukstorleken men det vet jag inget om eftersom jag själv aldrig stött på problemet men vem vet, jag kanske har fel?:)

Svar på tråden En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?