• oraklet från delphi

vet att detta är löjligt men har du någon gång glömt en banan i en väska eller liknande :)

hahha ja g har pratat med flera & ALLA säger att de har en "bananhistoria"   att de glömt en banan som legat & ruttnat till sig antingen som vuxen eller som barn vid utflykter odyl... Vet att det är en löjlig tråd kunde inte låta bli och fråga ändå då flera jag känner har gjort samma :)

• Svar på tråden vet att detta är löjligt men har du någon gång glömt en banan i en väska eller liknande :)
  • Lady Namárië

Haha, japp! I en skolväska som jag langade in i en garderob efter skolavslutningen. Den liktade inte kaka när jag öppnade väskan i augusti.

So say we all
  • oraklet från delphi
    Lady Namárië skrev 2012-12-20 08:17:02 följande:
    Haha, japp! I en skolväska som jag langade in i en garderob efter skolavslutningen. Den liktade inte kaka när jag öppnade väskan i augusti.
    japp en bananhistoria & jag lovar dig frågar du andra har det gjort exakt samma 
    nä fy f..n min banan jag glömde hade flugor som dansade runt bananliket 
  • oraklet från delphi

fler bananhistorier tack :)

• viseversa

Japp under barnvagnen under både filt påse och annat smått och gott. Faaan vad äckligt det var. Brunt bananmos överallt som stank ruttet. Höll på att kräkas.

• oraklet från delphi
    viseversa skrev 2012-12-20 08:26:09 följande:
    Japp under barnvagnen under både filt påse och annat smått och gott. Faaan vad äckligt det var. Brunt bananmos överallt som stank ruttet. Höll på att kräkas.
    ja det är så jäkla äckligt! hoppas grejerna klarade sig
  • Tjolanta

Var på inskrivning på MVC i april och skulle skriva upp nästa tid i min almanacka... Sticker ner handen i väskan för att ta upp almanackan och pennan när jag plötsligt känner någonting mjuuuuukt och kletigt... Mumsigt!! Jag frågar BM om hon inte kunde skriva upp tiden på en lapp? Samtidigt som jag muttrar över att jag inte "kunde hitta pennan"... Jag rotar och gräver runt i det mosiga.. Tackar för mej och skyndar därifrån.... Väl inne på dass märker jag att det var ett päron(!) som legat där, jag vet inte HUR länge.. Ja det doftade ju inte hallon direkt

• Ekrlsn

Ja bak i skötväskan veckan innan vi köpte ny vagn till bebisen och använde nya bebisen skötväska även till storasyster. Tog fram den när vi behövde packa två skötväskor +fler väskor när vi skulle upp till min familj 30 mil bort. 
    Först då förstod vi varför hela garderoben luktade apa, bananen låg i en halvstängd fryspåse :D 

• viseversa

Nej fick faktiskt slänga en del. Dom hade fått någon brun beläggning på sig! Äckligt. Dock klarade sig filten. Det var bra då jag gillar den filten.

• oraklet från delphi
    Ekrlsn skrev 2012-12-20 08:31:48 följande:
    Ja bak i skötväskan veckan innan vi köpte ny vagn till bebisen och använde nya bebisen skötväska även till storasyster. Tog fram den när vi behövde packa två skötväskor +fler väskor när vi skulle upp till min familj 30 mil bort. 
    Först då förstod vi varför hela garderoben luktade apa, bananen låg i en halvstängd fryspåse :D 
    urrk :)
  • oraklet från delphi
    Tjolanta skrev 2012-12-20 08:29:18 följande:
    Var på inskrivning på MVC i april och skulle skriva upp nästa tid i min almanacka... Sticker ner handen i väskan för att ta upp almanackan och pennan när jag plötsligt känner någonting mjuuuuukt och kletigt... Mumsigt!! Jag frågar BM om hon inte kunde skriva upp tiden på en lapp? Samtidigt som jag muttrar över att jag inte "kunde hitta pennan"... Jag rotar och gräver runt i det mosiga.. Tackar för mej och skyndar därifrån.... Väl inne på dass märker jag att det var ett päron(!) som legat där, jag vet inte HUR länge.. Ja det doftade ju inte hallon direkt
    smidigt där ;) ja du kunde ju inte gärna ta upp handen då & skaka hand
Svar på tråden vet att detta är löjligt men har du någon gång glömt en banan i en väska eller liknande :)