• Anonym (Whaat??)

Hur länge håller er sexakt på??

hej, lite nyfiken på hur länge ni håller på? har varit tillsammans med min man i 9 år. ja pratade med min väninna idag att ja vart slutkörd igår då vi höll på i 1 1/2 timme och hon satte nästan kaffet i halsen. normalt och igenom snitt håller vi väl på i någon timme och då är de mycket vi gör, oralsex, "uppkörning" i alla hål, ja allt man kan tänka sig! det tyckte min kompis va sjuukt då hon och hennes partner(sen 3år) kör på i en kvart och sen är allt frid och fröjd. gaah vilket tråkigt sexliv, vad hinner man göra på en kvart liksom? de måste väl vara vi som är mer normalt? hur har ni de? skriv gärna hur länge ni varit tillsammans oxå! tror de är mer normalt att man håller på ÄNNU längre när man är ny i förhållandet, våra första veckor tillsammans höll vi på i runt 8 timmar, kan säga att de va lite jobbigt,magen kurra av hunger och fi***n VÄRKTE..
    NYFIKEN !! så berätta!

• Svar på tråden Hur länge håller er sexakt på??
  • Anonym (variation)

Väldigt olika. Ibland 5 min ibland flera timmar.

Helt ärligt så föredrar jag flera snabbisar på 15-20 minuter, maratonknullandet är inte min grej. Jag blir bara sår och öm och okänslig efter ett tag.
    Ibland går de flera dagar mellan, ibland ligger vi många gånger pr dag. Allt varierar efter humör, ork och så vidare. 

• Anonym (Whaat??)
    Anonym (variation) skrev 2012-12-20 17:49:13 följande:
    Väldigt olika. Ibland 5 min ibland flera timmar.

Helt ärligt så föredrar jag flera snabbisar på 15-20 minuter, maratonknullandet är inte min grej. Jag blir bara sår och öm och okänslig efter ett tag.
    Ibland går de flera dagar mellan, ibland ligger vi många gånger pr dag. Allt varierar efter humör, ork och så vidare. 
    fast ömt och sårigt blir de ju om man BARA har den inne hela tiden, finnt ju såå mycket annat man kan göra, vi håller väl på me de i en stund sen är de avsugning,slickeri snuskprat,ja så mycket annat.
  • Anonym (Lillan)

Det beror på helt, om vi bara hinner ta en snabbis eller längre :) Men vanligaste för oss är 1 timme eller mera o dit hör allt från förspel, olika ställningar and so on. Vi har varit ett par i snart 1 år :)

• Anonym (Whaat??)
    Anonym (Lillan) skrev 2012-12-20 17:55:38 följande:
    Det beror på helt, om vi bara hinner ta en snabbis eller längre :) Men vanligaste för oss är 1 timme eller mera o dit hör allt från förspel, olika ställningar and so on. Vi har varit ett par i snart 1 år :)
    så ska de vara;)
  • Anonym (Whaat??)

dött de va här!! kanske är ganska ovanligt då=)

• Anonym (Gabby)

Runt 15, 20 minuter kanske. På en vardag har vi verkligen inte tid att hålla på i en timme eller mer, det får bli på helgen och oftast så tar vi då ett bad tillsammans.

• Anonym (Man 34)

Oftast någonstans runt 40-50 minuter här upp till 2.5-3 timmar men naturligtvis även kortisar men det är faktiskt mer ovanligt än de långa "passen".

• Anonym

10 min, superbra och superintimt. Mer än det och jag hade blitt galen!

• Anonym (Man)

Träffat en ny kvinna nyligen. Underbart sex från 5 min till tre-fyra timmar. Beror helt på känslan om det blir en snabbis bakifrån på toaletten hos svärföräldrarna eller tre timmar i sängen...

• Anonym (tills orgasm)

Sexakten håller på tills jag har fått orgasm och är nöjd, aldrig att den skulle sluta innan jag fått orgasm, då sexstrejkar jag.

Svar på tråden Hur länge håller er sexakt på??