• Alfred811

Sverige bästa och sämsta stad/område för sex är...

Har hunnit bo på olika ställen i Sverige och upplever att vissa städer är klart lättare att hitta någon för sex än andra. Hade varit kul om ni kunde ge något exempel på lätta och svåra städer för sex i Sverige och ge lite kött på benen. För mig har Mälardalen med Stockholm stuckit ut lite extra som ett ställe där det är lätt att ha tillfälligt sex . 

• Svar på tråden Sverige bästa och sämsta stad/område för sex är...
  • MrC

Självklart Stockholm. Här är folk mer anonyma, mer människor på mindre yta och det sägs att Stockholm är världens singeltätaste stad. Vad kan gå fel liksom?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (va?)

Stockholm är ju den svåraste där ingen verkar vilja skämma ut sig. Och tjejerna är extremt passiva. Vill gärna veta vart ni finner era ligg. Tycker själv småstäder är bättre. Folk vågar mer och är tryggare i sin omgivning

• Anonym (va?)

Stockholm är ju den svåraste där ingen verkar vilja skämma ut sig. Och tjejerna är extremt passiva. Vill gärna veta vart ni finner era ligg. Tycker själv småstäder är bättre. Folk vågar mer och är tryggare i sin omgivning

• Alfred811

För mig är inte singeltätheten och lätttillgängligt sex en självklarhet. Jag upplever att attityden människor har i område i samspel med sin egen är minst lika avgörande. Från Göteborg och ner till Malmö har jag haft svårare att hitta någon jämfört med exempelvis Norrland. Men mälardalen har varit överlägset lättast av någon anledning, och då oftast från ställen utanför stor-stockholm.

• Carcasonne

Malmö och Skåne har absolut funkat bäst för mig av någon anledning. Underbara tjejer som jag upplever vara lite mer öppna och avslappnade är i övriga landet. Fast, man kan nog inte räkna mina blygsamma undersökningar som vetenskapligt trovärdiga...

• shalse

Av någon konstig anledning verkar män i Örebro och i Linköping vara väldigt på, går väl hem hos män med roliga dialekter. Bäst är väl annars Stockholm av naturliga skäl.

• Anonym (Helsingborg)

I Helsingborg går det 3 tjejer per kille så rätt bra förutsättningar här också =)

• PrimitivMan
    Anonym (Helsingborg) skrev 2013-01-02 11:38:20 följande:
    I Helsingborg går det 3 tjejer per kille så rätt bra förutsättningar här också =)
    Åh fan. Det har jag missat helt att det är så. Fast vad hjälper det när man har en dryg småstadsmentalitet .

Fast det gör det ju bara bra ställe att ragga på för män. De stackars kvinnorna har det ju värre.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Helsingborg)

Hbg är 8:e största staden i sverige så inte jätteliten. Mycket turister här också så måååånga "semesterflirtar" =P Verkar inte direkt gå nån nöd på tjejerna här heller hehe

• Carcasonne
    Anonym (Helsingborg) skrev 2013-01-02 13:35:06 följande:
    Hbg är 8:e största staden i sverige så inte jätteliten. Mycket turister här också så måååånga "semesterflirtar" =P Verkar inte direkt gå nån nöd på tjejerna här heller hehe
    Helsingborg är ett finfint ställe, mycket trevliga tjejer enligt min åsikt. Upplever inte alls tjejerna här som dryga, gör ni?
Svar på tråden Sverige bästa och sämsta stad/område för sex är...