Han har aldrig sagt att han älskar mig - trots tre år ihop!
Känner mig splitrad i min relation. Jag har en alldeles underbar pojkvän och är verkligen kär! Vi har det helt underbart tillsammans. Han ger mig kärlek, närhet, pysslar om mig och tar emot min kärlek. Men efter tre år ihop har han aldrig sagt att han älskar mig....det börjar tära på mig och jag vet inte vad jag ska göra!?
Jag vill inte BE om att få höra det. Jag ivll inte ifrågasätta varför han inte sagt det. Hoppas forfarande på att det ska komma från honom...
Jag har sagt att jag älskar honom och han har svarat, när vi en gång pratade om vi hade en gemensam framtid, att "men det är klart att jag älskar dig som person". Inget mer. Vi har båda varsitt långt förhållande bakom oss, han har varit gift men blev nog ganska bränd. Han älskade henne, men hon kände inte samma. Vi är särbos och har barn på varsitt håll och vi planerar inga gemensamma, där känner vi båda att vi är klara på den fronten.
Men om jag ska "våga" vara i denna underbara relation vill jag ju ha en bekräftelse på att jag är älskad. Jag vill inte ge mitt liv till honom om jag inte är älskad. Är det för mycket begärt?
Har någon tips på vad jag skulle kunna säga eller göra?