Använder ni örfilar vid sex?
För några år sedan provade jag detta första gången i samband med att jag slutade förneka min sexuellt dominanta natur. Sedan dess har jag bara dejtat kvinnor som gillar att bli örfilade under sex..
För några år sedan provade jag detta första gången i samband med att jag slutade förneka min sexuellt dominanta natur. Sedan dess har jag bara dejtat kvinnor som gillar att bli örfilade under sex..
nej tack
Tänder ej på våld öht.
Tänder på våld!
Tar gärna emot och kan ge också...
Ja, får nästan det varje gång jag och min kille har sex. Älskar det
I vardagssituationer om jag skämtar med min flickvän eller om jag är lite för disträ eller självanklagande ger hon mig örfilar ibland. Lite som kuriosa bara, örfilar har berikat mitt liv :)
Ni som vill prova, är ni man eller kvinna och vad skulle ni vilja prova?
Nej tack, det vill jag verkligen inte pröva.
Utan att fördöma det andra gillar, och tycker om inom sex. Så skulle jag personligen aldrig kunna "slå" en tjej, även om hon ville det. Det är något av en principsak, eller iaf något som tar emot. Har läst om de som gillar typ BDSM och förstår att det ligger mycket förtroende och även något intimt bakom.
Har ändå en fråga till er som gillar det. Hur hårt slår/blir ni slagna, är det örfilar med full kraft, eller är det väldigt försiktigt?
Då finns det roligare saker att ägna sig åt.