• Anonym (TS)

Hur lång är en snabbis?

Hur lång är en snabbis enligt dig, alltså så lång tid en snabbis tar för dig och din partner att utföra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är en snabbis?
  • Anonym (orgasm)

En snabbis för mig är snabbt sex tills jag fått orgasm dvs runt 5 min (tjej). Det kan vara att min kille slickar mig till orgasm eller smeker mig till orgasm, händer ibland också att han penetrerar mig till orgasm.

• Anonym (TS)
    Anonym (Dr. Frääs) skrev 2012-12-21 16:57:59 följande:
    Ganska konstiga svarsalternativ med tanke på att normalsex i Sverige pågår 3-13 minuter:

www.svd.se/nyheter/inrikes/normalsex-pagar-3-...

Men du kanske menade hela grejen från första beröring till att man släpper varandra?
    Menade helt enkelt hur lång tid du har sexat när du säger att "vi tog en snabbis".

Tycker det är helt knäppt att normalt sex pågår i mindre än en kvart Obestämd de måste ha räknat med alla jättegamla människor som tar det på en halvminut och par där sexlusten dött efter 70 år tillsammans för att snittet ska bli så lågt.
  • Anonym (hm)

en snabbis för mig är ett penetrerande samlag som pågår i max 5min.

igår hade vi sex länge, men själva penetrationen var in-ut-slut.. helt seriöst, 3 sekunder max :P
    vi har inte haft samlag på länge då jag är höggravid och lyckades få till det och han kom in med ollonet ungefär och sen gick det för honom.. hehehe :P 

• Anonym (Dr. Frääs)
    Anonym (TS) skrev 2012-12-21 19:11:05 följande:
    Menade helt enkelt hur lång tid du har sexat när du säger att "vi tog en snabbis".

Tycker det är helt knäppt att normalt sex pågår i mindre än en kvart Obestämd de måste ha räknat med alla jättegamla människor som tar det på en halvminut och par där sexlusten dött efter 70 år tillsammans för att snittet ska bli så lågt.
    Ta tiden på ett samlag själv så ska du få se. Alltså tiden för regelrätt penetration.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Dr. Frääs) skrev 2012-12-21 21:19:17 följande:
    Ta tiden på ett samlag själv så ska du få se. Alltså tiden för regelrätt penetration.
    Det har jag gjort.
  • MsMartelin

Själva penetrationen i sig är kanske fem minuter men sex är ju så mkt mer än bara få ku...i sig ;)

• Anonym (chockad)

Tycker det är stört hur kort tid svenska folket har sex. Att penetrationen håller på mellan 5-15 minuter är för mig helt ofattbart. Min och min pojkväns snabbisar är mellan 15-25minuter långa och vanligt samlag, mellan 50-90 minuter. Penetrerande alltså. 

• Anonym (Man 50+)
    Anonym (chockad) skrev 2012-12-24 02:49:44 följande:
    Tycker det är stört hur kort tid svenska folket har sex. Att penetrationen håller på mellan 5-15 minuter är för mig helt ofattbart. Min och min pojkväns snabbisar är mellan 15-25minuter långa och vanligt samlag, mellan 50-90 minuter. Penetrerande alltså. 
    Ja, jag håller med dig!
    Anonym (TS) skrev 2012-12-21 19:11:05 följande:
    Vad får dig att tro att gamla människor har sex kortare tid? Jag tar längre och längre tid på mig ju äldre jag blir. Förr var en snabbis kanske under 5 min men nu får jag vara glad om jag kan få orgasm på under 15 min.

Om du har missat det så är det annars betecknande för unga killar att de kan komma på bara nån minut, det kan räcka med att tjejen tar tag i deras snopp med handen eller tar den i munnen så sprutar de.

Jag vet iofs om en man kommit snabbare och snabbare med stigande ålder, men annars är det vanligaste att iaf män får svårare att komma och därmed svårare att genomföra snabbisar på bara några få minuter.
  • Anonym (Dr. Frääs)
    Kom igen om 15 år efter 2-3 barn.

• Anonym

Idiotisk fråga. För om nu mannen är djävligt kåt så vet jag att det i värsta fall kan vara över på mindre än en minut.

• Anonym (TS)
    Samma här.
Svar på tråden Hur lång är en snabbis?