Hur lång är en snabbis?
Hur lång är en snabbis enligt dig, alltså så lång tid en snabbis tar för dig och din partner att utföra?
Hur lång är en snabbis enligt dig, alltså så lång tid en snabbis tar för dig och din partner att utföra?
En snabbis för mig är snabbt sex tills jag fått orgasm dvs runt 5 min (tjej). Det kan vara att min kille slickar mig till orgasm eller smeker mig till orgasm, händer ibland också att han penetrerar mig till orgasm.
Ganska konstiga svarsalternativ med tanke på att normalsex i Sverige pågår 3-13 minuter:
www.svd.se/nyheter/inrikes/normalsex-pagar-3-13-minuter-enligt-ny-studie_1089937.svd
Men du kanske menade hela grejen från första beröring till att man släpper varandra?
en snabbis för mig är ett penetrerande samlag som pågår i max 5min.
igår hade vi sex länge, men själva penetrationen var in-ut-slut.. helt seriöst, 3 sekunder max :P
vi har inte haft samlag på länge då jag är höggravid och lyckades få till det och han kom in med ollonet ungefär och sen gick det för honom.. hehehe :P
Själva penetrationen i sig är kanske fem minuter men sex är ju så mkt mer än bara få ku...i sig ;)
Tycker det är stört hur kort tid svenska folket har sex. Att penetrationen håller på mellan 5-15 minuter är för mig helt ofattbart. Min och min pojkväns snabbisar är mellan 15-25minuter långa och vanligt samlag, mellan 50-90 minuter. Penetrerande alltså.
Idiotisk fråga. För om nu mannen är djävligt kåt så vet jag att det i värsta fall kan vara över på mindre än en minut.