• Anonym (PÅS)

Hur märka om en tjej är bi/lebb?

Det är så att en person (inte jag, jag är kille som frågar åt henne) skall ut ikväll och festa. Hon är heterosexuell men är nyfiken på att prova tjejsex, därför vill hon försöka hitta en tjej ute att ligga med. Men hur gör egentligen bi-/lebbtjejer för att få ragg utanför homoklubbar (finns inga i staden hon bor i),  hur märker man vilka tjejer som är sugna? Hon är nämligen rädd för att pinsamma situationer skall uppstå om hon flörtar med någon som visar sig vara totalt ointresserad.

• Svar på tråden Hur märka om en tjej är bi/lebb?
  • Anonym (lurig)

Det låter inte som ett lätt uppdrag precis om hon inte redan vet det :) 

Jag skulle säga att man vet det säkrast genom hur tjejer tittar på en, vilket gensvar man får bara genom att finnas framför någon. Är man lite het och flirtig så märker man det jättelätt faktiskt, det är min erfarenhet. Sen så tror jag att bimbo-looken inte smäller högst utan mer snygg, trendig och kvinnlig.

Fast om hon är helt hetero så kommer väl hon inte att synas på de tjejernas radar. Jag skulle ju inte skoja så mycket på det sättet med någon som inte får min gaydar att ge utslag alls.

Hur som helst, berätta gärna hur det gick senare! ;) 

• miljarden

Äh vad fan, även flator kan ju vara totalt ointresserade så det är ju ingen garanti. Precis som snubbar kan vara om hon raggar på dem. Det är väl bara att köra på och ragga på dem hon gillar. Det är väl inte hela världen att få nobben.

Svar på tråden Hur märka om en tjej är bi/lebb?