• Anonym (Snuskprat)

    Vilka ord vill du höra i sängen?

    Skulle vara kul att höra vad ni gillar att höra för ord eller meningar i sängen av er tjej/kille?
    Skriv om du är tjej elle kille.

    Jag kan börja:
    Fitta - du har sån skön fitta, mmm vad jag gillar att knulla fitta
    Kuk - tycker du om att få kuk, sug min kuk
    Analhål - vad ditt trånga ananhål är skönt, nu har du hela kuken i analen
    Hora - är du min lilla hora?
    Knulla - åå vad jag älskar att knulla dig                
     

  • Svar på tråden Vilka ord vill du höra i sängen?
  • Anonym (Snuskprat)
    Anonym skrev 2012-12-22 00:00:14 följande:
    Så tjejer gillar att bli kallade horor?

    Om min klle gör det under sexet, ja. Men bra tajming kan vara bra. Så man inte har det där fina mys-sexet just då utan de gångar man kör med dominans (vilket vi ofta gillar)
  • Anonym
    Anonym (Snuskprat) skrev 2012-12-22 00:02:18 följande:

    Om min klle gör det under sexet, ja. Men bra tajming kan vara bra. Så man inte har det där fina mys-sexet just då utan de gångar man kör med dominans (vilket vi ofta gillar)
    Tjejer är konstiga. Varför vill ni bli kallade hora och domineras i sängen men inte i vardagen?
  • Anonym (Snuskprat)
    Anonym skrev 2012-12-22 00:04:48 följande:
    Tjejer är konstiga. Varför vill ni bli kallade hora och domineras i sängen men inte i vardagen?

    Jag tror det gäller många killar också. Tror att många killar gillar att dominera sin tjej i sexet men aldrig skulle falla sig in att vilja göra det i vardagen.

    Vet dock inte varför. Själv är det sjävklart att det som händer i sängen inte alls gäller i vardagen. Jag gillar när han är lagom hårdhänt i sängen, men jävlar om han är det annars Skrikandes   Det som händer i sexet är en lek, viktigt att komma ihåg.   
  • Anonym
    Anonym (Snuskprat) skrev 2012-12-22 00:10:22 följande:

    Jag tror det gäller många killar också. Tror att många killar gillar att dominera sin tjej i sexet men aldrig skulle falla sig in att vilja göra det i vardagen.

    Vet dock inte varför. Själv är det sjävklart att det som händer i sängen inte alls gäller i vardagen. Jag gillar när han är lagom hårdhänt i sängen, men jävlar om han är det annars Skrikandes   Det som händer i sexet är en lek, viktigt att komma ihåg.   
    Ni är konstiga. Ligger ni och blundar i sänghalmen och drömmer er bort till någon fantasivärld eller?
  • Anonym

    Skulle förlora lusten totalt om någon kallade mig hora i sängen.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-22 00:26:58 följande:
    Skulle förlora lusten totalt om någon kallade mig hora i sängen.
    Jag menar väl det.
  • weekendgirl
    Anonym (Snuskprat) skrev 2012-12-21 23:59:08 följande:
    Skulle vara kul att höra vad ni gillar att höra för ord eller meningar i sängen av er tjej/kille?
    Skriv om du är tjej elle kille.

    Jag kan börja:
    Fitta - du har sån skön fitta, mmm vad jag gillar att knulla fitta
    Kuk - tycker du om att få kuk, sug min kuk
    Analhål - vad ditt trånga ananhål är skönt, nu har du hela kuken i analen
    Hora - är du min lilla hora?
    Knulla - åå vad jag älskar att knulla dig                
     
    Gillar typ allt det där, fast med röv istället för anal, och utan hora-grejen.
    Killen har dock kallat mig sin lilla slyna en gång, men det gav varken till eller från. Tog det som en komplimang, att han var sjukt kåt ;)

    Några andra varianter:
    jag vill slicka din fitta, kom hit med din fitta
    ååh du är så härligt våt, kuken bara glider in
    jag vill köra in kuken djupt i din röv/fitta
    jag ska spruta dig full
    ååh jag kommer att komma..
  • lejon 789

    Hade ingen aning, men min sexhäxa vill vara min hora och att jag smiskar lite. Då är det skönt att viska: kåt, kuk, knulla, fitta, spruta....

  • Anonym

    När vi inte kör vanilj så får han gärna kalla mej hora och kåtslyna eller nästan vad som helst faktiskt ;)

Svar på tråden Vilka ord vill du höra i sängen?