• rawenwaves

musen luktar som hans penis

hej! har sökt runt på internet efter någon sorts förklaring på detta.. min mus har börjat lukta precis som killens snopp som jag har varit med två gånger.. kan det vara normalt eller tror ni han har någonting? har fått blod/konstiga flytningar men de kan även bero på min pstav som jag satte in för 3mån sen o inte fått någon riktig mens av än...

tacksam för svar

• Svar på tråden musen luktar som hans penis
  • Anonym

Det är ju väldigt svårt att veta men klart det skulle det kunna vara ngn könssjukdom om ni haft oskyddat. Men det skulle också kunna vara svamp eller bara rusning av ph balansen i underlivet. Men testa dig för säkerhetsskull det är ju gjort på ett ögonblick.

• siamesia

Och hans penis luktade "konstigt" då, antar jag, eftersom rena och friska penisar sällan har nån särskilt utpräglad doft.

Trichomonas är en parasit som män kan ha under förhuden/runt ollonet och som kan ge bakteriella vaginoser hos kvinnor, med flytningar i olika kulör som även kan vara blodblandade och skummiga. Det luktar starkt av rutten fisk.

Klamydia och mycoplasma g. kan också ge liknande symptom.

Tänk dig för innan du har oskyddat sex, kära du, och gå nu och testa dig!

• Anonym

Ha sex endast med omskurna killar.

• siamesia
    Anonym skrev 2012-12-22 07:56:53 följande:
    Ha sex endast med omskurna killar.
    Trichomonas kan finnas också hos omskurna killar, och samma gäller med andra könssjukdomar.
  • Anonym (Hunter)
    siamesia skrev 2012-12-22 18:25:04 följande:
    Trichomonas kan finnas också hos omskurna killar, och samma gäller med andra könssjukdomar.
    kanske något undantagsfall men inte alls så förekommande
  • siamesia
    Anonym (Hunter) skrev 2012-12-22 21:12:35 följande:
    kanske något undantagsfall men inte alls så förekommande
    Omskurna killar vill gärna tro det, men tyvärr sitter parasiten på slemhinnan runt ollonet, och den har man oavsett om man är omskuren eller ej.
  • Anonym (Hunter)
    siamesia skrev 2012-12-22 21:31:55 följande:
    Omskurna killar vill gärna tro det, men tyvärr sitter parasiten på slemhinnan runt ollonet, och den har man oavsett om man är omskuren eller ej.
    jag är tjej och jag frågade faktiskt en läkare som sa att killar som är omskurna får det mindre sällan oavsett eftersom förhuden på något sätt verkar få dem att frodas och trivas på ett annat sätt
  • siamesia
    Anonym (Hunter) skrev 2012-12-22 22:12:31 följande:
    jag är tjej och jag frågade faktiskt en läkare som sa att killar som är omskurna får det mindre sällan oavsett eftersom förhuden på något sätt verkar få dem att frodas och trivas på ett annat sätt
    Läkaren kanske var omskuren (om det var en hanne)Flört...?

Jag vidhåller ändå att det är en myt detta att den lilla bit förhud som saknas på omskurna män inte har någon större betydelse för bacilluskers vara eller inte vara. De flesta sexuellt överförbara infektioner sitter inte isolerade på just förhuden.

• Anonym (Hunter)
    siamesia skrev 2012-12-23 00:36:29 följande:

Jag vidhåller ändå att det är en myt detta att den lilla bit förhud som saknas på omskurna män inte har någon större betydelse för bacilluskers vara eller inte vara. De flesta sexuellt överförbara infektioner sitter inte isolerade på just förhuden.

Nä då han var tvärsvensk och hade med största sannolikhet en massa förhud..nej det sitter kanske inte på förhuden men kanske under :)
  • Anonym
    siamesia skrev 2012-12-23 00:36:29 följande:

Det är så att infektioner överförs i mindre grad av omskurna män MEN det betyder inte att det INTE KAN hända så på med hatten på snoppen om ej friskhet är konstaterad.
Svar på tråden musen luktar som hans penis