• Anonym (chockad)

Min son tjuvtiitar på mig

En mamma här som behöver råd nu... Efter att ha tagit en dusch gick jag från badrummet till sovrummet (insvept i handduk) och stängde dörren för att klä på mig. När jag stod helt naken framför spegeln och sminkade mig hörde jag nåt vid sovrumsdörren, då upptäckte jag att min son står och tittar på mig genom nyckelhålet! Fick lite panik och visste inte vad jag skulle göra i några sekunder, sen försökte jag spela iskall och gick o tog på mig morgonrocken. Då märkte jag att han hade smugit iväg från dörren. Jag kände mig otroligt chockad. Nu när jag tänker tillbaka så håller sig han alltid i närheten av sovrummet när jag duschar eller ska byta om, och nu plötsligt känns det uppenbart att han gör det för att försöka kika. Blir orolig främst för honom. Någon som kan ge råd tack!! (PS svar som "fan va sjukt och vidrigt!" undanbedes)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-22 12:27
    Han är 16 år.

• Svar på tråden Min son tjuvtiitar på mig
  • Anonym (mimmi)

Hur gammalt är barnet?

• Momalicious

Hur gammal är han? Det är ju väldigt normalt att barn är nyfikna på nakna kroppar. Är han typ 19 så blir det väl lite mer konstigt.

• Amy49

Han är 16, snart 17. Jo hade han varit 7-8 hade det kännts mer som nyfikenhet... men det här gör mig lite orolig.

• Anonym
    Amy49 skrev 2012-12-22 12:24:33 följande:
    Han är 16, snart 17. Jo hade han varit 7-8 hade det kännts mer som nyfikenhet... men det här gör mig lite orolig.
    Ja, då är det dags för ett snack. Att det inte är acceptabelt. Han kommer skämmas och ni kommer alrdig mer prata om det.
  • Anonym (ej pryd)

Undrar också hur gammal han är. Är han ett barn så förstår jag inte din reaktion riktigt. När jag duschar låser jag oftast inte ens dörren om någon skulle behöva gå på toa. Mina barn har sett mig naken massor av gånger och reagerar inte ens. Det känns liksom naturligt i en familj att man inte ska behöva gå runt och dölja sig hela tiden medan man byter om eller går från dusch till garderob etc.
    Båda mina är under 9 år och behöver inte vara nyfikna eftersom vi inte är pryda.

• Anonym

Aj då, jag trodde att han var mycket yngre. Har har gjort så förut? 

• MickeN1973
    Anonym (ej pryd) skrev 2012-12-22 12:27:50 följande:
    Undrar också hur gammal han är. Är han ett barn så förstår jag inte din reaktion riktigt. När jag duschar låser jag oftast inte ens dörren om någon skulle behöva gå på toa. Mina barn har sett mig naken massor av gånger och reagerar inte ens. Det känns liksom naturligt i en familj att man inte ska behöva gå runt och dölja sig hela tiden medan man byter om eller går från dusch till garderob etc.
    Båda mina är under 9 år och behöver inte vara nyfikna eftersom vi inte är pryda.
    Att ha ett naturligt förhållande till nakenhet är inte samma sak som att sonen glor på mamma 
  • Anonym (ej pryd)
    MickeN1973 skrev 2012-12-22 12:34:41 följande:
    Att ha ett naturligt förhållande till nakenhet är inte samma sak som att sonen glor på mamma 
    Nej, men när jag skrev mitt inlägg visste jag inte att sonen var 17 år. Då är det självklart något som inte är som det ska.
  • Thisiswho

Jag hade alla gånger konfronterat honom. Är man 16 år är det inte ett normalt beteende att tjuv kika på sin nakna mamma. Nej sätt ner foten ordentligt !

Svar på tråden Min son tjuvtiitar på mig