• Anonym (Fröken virrig)

Vad har du köpt till din kille i julklapp / vad önskar sig killar?

Hej alla!

Jag har forfarande inte hittat en bra julklapp till min kille så nu behöver jag tips och råd.

Vi har precis blivit tillsammans och jag trodde faktiskt inte att vi skulle köpa till varandra eftersom det är så nytt men igår nämnde han att han hade köpt till mig så nu behöver jag komma på något riktigt bra.
    Vi firar inte jul ihop utan träffas först till nyår så jag har några extra dagar på mig...

Vad har ni köpt till era killar/män?

Och killar - vad önskar ni er av en flickvän/fru?       

• Svar på tråden Vad har du köpt till din kille i julklapp / vad önskar sig killar?
  • Anonym

Hihi, jag har köpt en klocka till min man. Han anar INGENTING

Första året vi var ihop så fick han en mobiltelefon av mig. Det var för att hans gamla inte kunde ta emot mms och vi hade distansförhållande. Det var en alldeles för dyr present egentligen (kostade runt 5000 kr) men totalt värt det. Jag fick ett armband av honom det året

• LadyTeague

Jag har köpt jättemycket kryddor och oljor då han gillar att laga mat.
    Köpte dessutom en förpackning med lagerfeld deo och after shave, fast det var mer en julklapp till mig själv då jag älskar den doften.

Vad har han för intressen och vad får det kosta? 

Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • Anonym

Om ni precis blivit ihop så skulle jag satsa på en mer symbolisk present eller något ni kan göra tillsammans. Vad gillar han och vad har du för budget?

• Miss P71

Vi har kommit överrens om att vi ska ge varanadra ett presentkort på ett valfritt ställe.... så jag ska köpa ett på ELgiganten då jag vet att han vill ha ett par nya hörlurar. de har ett par där som han vill ha... men tyvärr har jag inte så mycket pengar så jag kan köpa de till han som han vill ha...

• anchel

Jag köpte första boken i serien om Sveriges historia. 

• Anonym (Fröken virrig)

Budget är inga problem såvida inte gåvan kostar typ 10 000 då

Har rätt dålig koll på hans intressen då allt är så nytt. Han gillar träning, film, dokumentärer, gitarrspelning, musik, laga mat, fota... det är väl typ det som jag vet.

Kanske borde satsa på nån upplevelse? 

• Momalicious

Jag har köpt ett såntdär paket med deo, parfym och after shave. Har även gjort ett snyggt armband i läder till honom.

• Dina08

Jag har köpt vantar (handskarna var slut) och presentkort på en sportaffär, för han är en träningsnörd.

• Anonym (Tomten)

Jag har handlat Arnold Swarzeneggers biografi til min karl. :)

• Anonym

min man är väldigt förtjust i Italien och italiensk mat så han får en italiensk kokbok och en skärbräda i trä.. vi hade en förr men den råkade jag sätta eld på *S* så nu köpte jag en ny till honom.

Sen får han även en slow-cooker... som sagt han gillar matlagning och just en crock-pot/slow-cooker har han pratat om i MÅNGA år eftersom han hade en sån i USA och nu fick jag tag på en när de börjat bli poppis även här.

Han får även en keps... en sån där rutig "gubb-keps" eftersom han snott min så får han en riktig

OCH ett rakvatten, han anväder sällan sånt men även här har han länge pratat om ett märke som inte funnits i Sverige som han alltid använde när han bodde i Staterna, han har i flera år försökt få kompisar som åker utomlands att köpa med sig en flaska men har misslyckats, nu fick jag tag på en över nätet... så det får han.

Sen får han även ett litet "skämtpaket" med våtservetter för rengöring av glasögon eftersom han liksom "glömmer" att göra rent sina och det ibland är tjockt med smuts på...

Han får många och dyra klappar i år. Brukar inte ge mer än typ en bok och något mer men eftersom det helt plötsligt bara ramlade ner saker över mig som jag vet att han verkligen verkligen vill ha så passade jag på.

Men största julklappen får vi båda.. vårat gemensamma barn som föds vilken dag som helst, men  vi slår inte in henne *S*

Svar på tråden Vad har du köpt till din kille i julklapp / vad önskar sig killar?