• Madeleine Louise

    Vi har fått en son!

    Nu har vi äntligen fått komma hem med vår underbara son.

    I. Philip Hector Noel R. Välkommen till familjen! Hjärta


    ♥ Snart lämnar vi Spanien för att hämta hem vårt andra barn! ♥
  • Svar på tråden Vi har fått en son!
  • Madeleine Louise
    Nikkig skrev 2012-12-23 00:25:09 följande:
    Grattis!!!
    Tussans skrev 2012-12-23 00:26:33 följande:
    Grattis!!!!!
    TessTess93 skrev 2012-12-23 00:41:45 följande:
    Grattis till sonen! :)
    Tack så otroligt mycket! {#emotions_dlg.flower}
    Frontline skrev 2012-12-23 00:39:09 följande:
    Happpp ok grattis då...
    Vad du lät missnöjd?! Förvånad
    ♥ Hemma i Spanien igen med våra två söner ♥
  • Frontline
    Madeleine Louise skrev 2012-12-23 00:45:08 följande:
    Tack så otroligt mycket! {#emotions_dlg.flower}

    Vad du lät missnöjd?! Förvånad
    Inte missnöjd men förundras över att man ska starta en tråd om detta...

    Har fått 3 barn men basunerar inte ut det här precis..

    Men men det är jag det...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Pissenisse
    Frontline skrev 2012-12-23 01:06:48 följande:
    Inte missnöjd men förundras över att man ska starta en tråd om detta...

    Har fått 3 barn men basunerar inte ut det här precis..

    Men men det är jag det...
    Då kanske du kan förstå glädjeruset som vill att hela världen skall vakna och bli euforisk över barnets ankomst! Själv ville jag lyfta upp honom som apan gjorde med Simba i lejonkungen och visa hela savannen!

    Grattis ts! 
  • Madeleine Louise
    Frontline skrev 2012-12-23 01:06:48 följande:
    Inte missnöjd men förundras över att man ska starta en tråd om detta... Har fått 3 barn men basunerar inte ut det här precis.. Men men det är jag det...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

    Man får väl skriva om vad man vill här? Efter flera års väntan och många trådar här så ville jag bara meddela att vårt barn äntligen har fått komma hem och att allt gick bra. Dessutom känns det lite extra speciellt att vi fick komma hem före Julafton! Om du inte förstår syftet med tråden behöver du väl inte svara? :) Kanske du inte minns hur det kändes att äntligen få åka och hämta sitt barn?
    ♥ Hemma i Spanien igen med våra två söner ♥
  • fabbemam

    Grattis! Va fort det gick om jag inte minns fel så måste vi från som bor i Sverige åka till Ryssland flera gånger innan vi får adoptera barnet, skönt för er att det gick fort!


    Frontline skrev 2012-12-23 01:06:48 följande:
    Inte missnöjd men förundras över att man ska starta en tråd om detta...

    Har fått 3 barn men basunerar inte ut det här precis..

    Men men det är jag det...
    Kan det vara så att du inte förstått att detta gäller adoption? Ofta har vi som adopterar fått vänta väldigt länge på att få vårt barn från det vi bestämde oss för att bli föräldrar  (eller föräldrar engång till). Jag som följt TS en bit på vägen och undrat hur det gått såg detta som en MYCKET GLÄDJANDE nyhet så här dagen före julafton!

    GRATTIS IGEN!!
  • Madeleine Louise
    fabbemam skrev 2012-12-23 11:09:52 följande:
    Grattis! Va fort det gick om jag inte minns fel så måste vi från som bor i Sverige åka till Ryssland flera gånger innan vi får adoptera barnet, skönt för er att det gick fort!

    Kan det vara så att du inte förstått att detta gäller adoption? Ofta har vi som adopterar fått vänta väldigt länge på att få vårt barn från det vi bestämde oss för att bli föräldrar  (eller föräldrar engång till). Jag som följt TS en bit på vägen och undrat hur det gått såg detta som en MYCKET GLÄDJANDE nyhet så här dagen före julafton!

    GRATTIS IGEN!!
    Alldeles korrekt, vi har inte adopterat tidigare (och inte från Sverige) så jag vet inte riktigt hur det fungerar där eller hur det fungerar här beroende på de olika länderna, men vi tycker det gick väldigt snabbt! :) 

    Vi fick barnbesked i Oktober och vi åkte bara till Ryssland två gånger.
    Första gången stannade vi i 6 dagar, andra resan (denna gång) stannade vi i 17 dagar. 

    Tack så mycket för gratulationerna! Det känns helt underbart att få fira jul med vårt barn! 
    Storebror är hemskt lycklig och ser fram emot att få presentera lillebror inför mina och sambons föräldrar. Det känns så underbart att se dem leka ihop och kommunicera med varandra trots att de inte talar samma språk. 

    God Jul Tomte
    ♥ Hemma i Spanien igen med våra två söner ♥
  • Heavy

    Stort GRATTIS! Så underbart att äntligen ha fått er lilla prins Hur gammal är han?

  • Madeleine Louise
    Heavy skrev 2012-12-23 22:59:50 följande:
    Stort GRATTIS! Så underbart att äntligen ha fått er lilla prins Hur gammal är han?
    Han är 2 år
    ♥ Hemma i Spanien igen med våra två söner ♥
Svar på tråden Vi har fått en son!