• Nailik

Borde jag ta åt mig.

Anledningen till att jag frågar efter er åsikt om men överkropp i denna korsetten är för i helgen hade jag den när jag var ut med en vännina på en rockklubb. Att folk har korsett där är inget ovanligt. Men en liten extremt smal tjej går fram till mig och säger att det är bara horor som går klädda i korsett.

Jag brukar inte ta åt mig men av någon anledning så fick denna tjejen mig att tvivla på mig själv.

Så min fråga till er är detta för utmanande på en nattklubb där vissa av gästerna kommer klädda i i en kjol av kroppstejp och över tejpade bröstvårtor eller är jag bara överkänslig?

• Svar på tråden Borde jag ta åt mig.
  • Apocalypso

Skit i vad våpet säger, antagligen har hon otroligt dålig självkänsla eftersom hon behöver försöka trycka till dig. Ännu troligare är väl att hon hört killarna gilla vad de såg och som en mager planka har hon inga möjligheter att fylla upp en korsett som du gör.

Var glad istället, hennes avund är väl den ultimata komplimangen? Flört Skål

Only weak men fear strong women!
  • Betty Ballbreaker

Men Gud vilken töntig kommentar!! Konstigt att hon var så insatt i hur horor klär sig:) Klart du kan ha korsett!

• U never saw me

Vad är det för trams! Jag har haft korsett på mig på en helt vanlig nattklubb. Så länge den täcker bröstvårtorna så är det helt ok. Hon var nog bara avundsjuk eftersom du var så sexig i din korsett!

• Zizzy Zimsson

Ren avundsjuka! Tyvärr är det vanligt bland tjejer. Ta inte åt dig

• Anna Collovin

Herregud vad folk bryr sig korsetten är ju snygg blir så arg på det där med hor stämpel.
    Det har jag fått höra ofta att jag har hor skor på mig då jag älskar superhöga stilett klackar man har ju på sig vad man tycker är snyggt ju , 

• taquine

Klart det inte är någon horstämpel på en korsett, men allvarligt, speciellt snygg var den inte... sorry

• Billig trevnad

Takes one to know one, hade jag svarat.
    Håller med inlägg 1 - strunta i henne. Personer som är taskiga speglar bara sitt eget usla mående och komplex. Om du trivs i din korsett - kör hårt!

Svar på tråden Borde jag ta åt mig.