• traveler

Singlar med höga anspråk

Är någon registrerad på e-darling. Jag är inte intresserad eftersom jag redan har ett förhållande men jag undrar ändå vad de menar i reklamen. Är det bara en sida för singlar med hög lön och en framgångsrik karriär eller är det bara en snävare matchningstjänst där man lättare kan filtrera ut sin prins/prinsessa?

• Svar på tråden Singlar med höga anspråk
  • Indiansommar

Har också undrat över det! (Är också gift och inte intresserad av någon ny partner!)

• orolig2325
    3 skäl......till varför du ska välja eDarling Sofistikerade och högutbildade singlar Träffsäkert med vetenskapligt framtagna partnerförslag Manuellt granskade profiler för säkerhet och anonymitet.

Dem tror dem är bättre än alla andra bara för att dem har hög lön, somsagt... och dem tror att kärlek är en vetenskap.

• Anna74a

En väninna till mig gick med där för att testa om det var bra men hon krävde pengarna tillbaka nästan på en gång.
    Dåliga matchningar tyckte hon, ingen skillnad mot andra sidor förutom att man inte får välja själv vem man vill kontakta.

• Allante

Det är jätteroligt - men e-darling är kräämaaareee så dom bara luras.

Låt oss säga att man startar en datingsite med vissa ekonomiska krav-
    då slår man ut många - men f f a  damerna.

Låt oss säga att man startar en datingsite där kvinnorna skall ha
    minst 35,000 (före skatt) i månadsinkomst och minst 200,000 kr
    i (netto)besparingar.

OCH LÅT OSS FÖR ENKELHETENS SKULL SÄGA ATT SAMMA GÄLLER
    FÖR MÄNNEN - HUR MÅNGA KVINNOR SKULLE DET FINNAS PÅ DEN SITEN???

Och hur gamla skulle kvinnorna vara - hur många skulle var änkor osv

Det är redan så idag  - en site var öppen med könsfördelningen 
    och där var könsfördelningen typ 97 män  och 3 kvinnor per 100.

och då förstår man ju vilket omämlikt lotteri killarna och männen betalar
    för att vara med i - ha ha datingkrämarna bara skinnar de kontaktsökande
    killarna/männen och de går på detta hela tiden - ha ha 

• U never saw me

Min väninna var med där ett tag. Det är inte bara höginkomsttagare som är medlemmar där. Många av kvinnorna var t.ex sjuksköterskor, och ett flertal av männen var lastbilschaufför eller lagerarbetare. Sen fanns det ett gäng som verkligen ville framstå som "finare än alla andra". De som anstränger sig något otroligt för att låta så korrekta och välutbildade när de talar, som skryter om sin bostadsrätt, sitt chefsjobb mm. Efter några veckor så visar det sig att chefsjobbet i själva verket innebar att personen ifråga inte var chef utan bara kände sig som en ledare i sin arbetsgrupp eftersom h*n bossade runt de andra hela tiden, och visst hade h*n en bostadsrätt men hade inte råd att ha en egen bil, och högutbildad? Ja, om man räknar en gymnasieutbildning som högutbildad.
    Det verkar vara mycket fasad på den sajten, men så är det kanske även på andra dejtingsajter?

• Sarah f

Men herregud, man söker ju en "partner med stiiiil" ?

Reklamen borde verka rätt avskräckande, eller?  

Alla som generaliserar är idioter.
  • Allante

Är LagerArbetare sofistikerade högutbildade
    eller lastbilschaffisar 

och hur kontrollerara e-darling utbildningar bostadsrätter osv

Eftersom det kostar pengar att vara med på e-darling
    tar de så klart även in Bergsjön Rosengård o Runkeby-folket
    och de ställer så klart NOLL krav på damerna - utom ett
    Betala Din Avgift 

Går det att hos E-darling att de köns- och åldersfördelning?

Med deras skryt borde det gå att se årsinkomst och förmögenhet!!! 

• floppan2008

Reklamen är dölarvig! Singlar med höga anspråk, har inte alla singlar det? Ja alla som går med på en dejtingsida iaf. Avskyr killen med hundögon som säger: -Har du också tröttnat på ett mållöst sökande efter en partner? Blä töntigt värre, desperat!

Svar på tråden Singlar med höga anspråk