• sommarblomma25

Älskare på nätet?

Jag är en tjej som har tröttnat på krogen bland alla oseriösa killar. Så nu tänkte jag prova att hitta älskare på nätet. Därför vill jag höra mig för vilka sidor som är bäst, typ E-kontakt, MP etc. eftersom jag inte har erfarenhet av dessa sidor. Jag vill dock undvika rena sexkontaktsidor.
    Jag skulle gärna vilja ha svar från andra tjejer som har lyckats träffat sina älskare/kk (eller pojkvänner) på nätet.

• Svar på tråden Älskare på nätet?
  • Pyret85

Oh.spännande!
    jag fann min kärlek för 4 år sedan på HP (happypancake) då var det den mest seriösa gratis datingsajten.
    kan varmt rekommendera att testa.
    visst det finns lika många skitstövlar där som på krogen eller på ica ;)
    gäller bara att försöka sålla ut dom vettiga och göra något bra av det.

lycka till

• sommarblomma25
    Pyret85 skrev 2012-12-26 13:31:03 följande:
    Oh.spännande!
    jag fann min kärlek för 4 år sedan på HP (happypancake) då var det den mest seriösa gratis datingsajten.
    kan varmt rekommendera att testa.
    visst det finns lika många skitstövlar där som på krogen eller på ica ;)
    gäller bara att försöka sålla ut dom vettiga och göra något bra av det.

lycka till
    Jag blev avrådd av en kompis tidigare som sa att HP var värdelös.
  • Pyret85
    sommarblomma25 skrev 2012-12-26 13:39:30 följande:
    Jag blev avrådd av en kompis tidigare som sa att HP var värdelös.
    jag, mina två närmsta kompisar har träffat sina där.¨
    jag har barn med min kille. den ena är förlovad och den tredje är gift ;)
    sedan är det flera i min omkrets som träffat sina respektive där. MEN detta var för ca 4 år sedan. sämst är spraydate
  • sommarblomma25
    Pyret85 skrev 2012-12-26 13:43:52 följande:
    jag, mina två närmsta kompisar har träffat sina där.¨
    jag har barn med min kille. den ena är förlovad och den tredje är gift ;)
    sedan är det flera i min omkrets som träffat sina respektive där. MEN detta var för ca 4 år sedan. sämst är spraydate
    Ok, får testa där! Men jag är väl i nuläget ute mer efter kk än ett seriöst förhållande.
  • Pyret85
    sommarblomma25 skrev 2012-12-26 13:46:19 följande:
    Ok, får testa där! Men jag är väl i nuläget ute mer efter kk än ett seriöst förhållande.
    ute efter kk säger jag spraydate ;)
    seriöst- HP =)
  • sommarblomma25
    Pyret85 skrev 2012-12-26 13:48:12 följande:
    ute efter kk säger jag spraydate ;)
    seriöst- HP =)
    Jag försökte hitta kk på spray för ett antal år sen men utan framgång:(
  • oskar1989

Jag fann min älskling via Zoosk på FB.

Vi fann varandra fort så han vill inte uppfatta hur den sidan var.

• sommarblomma25
    doubleinfinity skrev 2012-12-26 15:19:20 följande:
    är det en kk du vill ha kan du ju testa badoo?
    Vad är det?
  • doubleinfinity

en dejtingsida på nätet man kan även hämta den som app... dem flesta där söker sex vad jag har förstått genom erfarenhet :/

• sommarblomma25
    doubleinfinity skrev 2012-12-26 15:31:44 följande:
    en dejtingsida på nätet man kan även hämta den som app... dem flesta där söker sex vad jag har förstått genom erfarenhet :/
    Ok, kanske kan vara värt att testa. Hittade du sex där?;)
  • paret

Du söker kk, men vill inte besöka sexdejtsidorna?
    Varför inte?

• VictorN

Tycker det är synd att det inte finns en bra chat där man kan mingla runt och sen prata privat och byta adresser för mer kontakt. Kanske är det för mycket jobb att hålla borta de som förstör eller för frestande att vräka på med reklam på dessa sidor (IX tex usch).

Det verkar ju finnas ett behov som är sansat som den här tråden visar.

• Hawaiikossan

Happypancake funkar nog för båda varianterna. Vill man ha sex klickar man i att man söker kort romans, vill man ha seriöst klickar man i att man söker seriöst förhållande.

• Anonym (;))

Victoria Milan, gratis för tjejer... Mycket lätt att finna trevliga sexiga män...
    Men se till att snacka ett tag så att du vet om dom är något att ha... Finns en del knasbollar...

• Anonym (NyfikenTjej 28)

Hej!

Jag vill tipsa om www.chattis.se Där kan man vara anonym och behöver inte registrera sig. Om man sedan finner någon man är intresserad av så kan man ju alltid gå vidare med Skype/mail eller så. Sajten är "somn på krogen fast hemma". Det finns nötter och det finns guldkorn, och man når dem alla från soffan ;) Märks ganska direkt om en man/kille kan föra sig med orden och har nåt att säga. och så slipepr man en jäkla massa inbox/inkorg-meddelanden!

Svar på tråden Älskare på nätet?