Majbebisar i Gbg med omnejd?!
Väntar min första lilla plutt 5 maj 2013. Tänkte att det är andra i Göteborg med omnejd som vill följas åt på denna resa?! Kanske ses framöver!?
Väntar min första lilla plutt 5 maj 2013. Tänkte att det är andra i Göteborg med omnejd som vill följas åt på denna resa?! Kanske ses framöver!?
Väntar min andra 30 maj. Första är nu 16 månader. Bor i Mölndal men tycker väl att det kan räknas till Göteborg :D
Jag bor periodvis i Göteborg, väntar min första som är beräknad till 15 maj
Åh va roligt att några nu hittat hit!
Haha ja Mölndal räknas definitivt till Gbg området. Själv bor jag i Stenkullen (Lerum)
Aqapi - varför periodvis?
Hur har ni mått hittills bägge två, jag har ju erfarenheter från förra graviditeten och jämför ju med den. Och då har jag mått bättre överlag förutom illamåendet som fortfarande spökar ibland. Tror det är mitt låga blodtryck som jävlas med mig.
Vart på rul än? Någon som vet kön? Vi ville se men tyvärr knep den ihop med benen så det verkar som det får förbli en gåta fram tills det är dags att komma ut, om vi inte gör ett senare ul igen.
Usch jag har mått piss hela tiden i princip. Varit helt sjukskriven 1,5 månader först och nu är jag sjukskriven 25% på grund av illamåendet. Jobbar i butik så det går ju liksom inte bara att springa på toa närsomhelst.
Var på rul i mitten av december å det var en liten pojk! :) Han visade så fint upp sig så det var ingen tvekan ;)
Hej,
jag bor i Göteborg och väntar mitt första barn, beräknad förlossning 1 maj. Var på RUL i början av dec och såvitt man kunde se var det en liten tjej
Här är en till som väntar en liten plutt i Maj :)
Heej! Jag skulle också ha haft bf 5 maj men efter rul så är det 8 maj som gäller:)
Jag bor också i Lerum:)
Hejsan
Å vad trevligt med en Göteborgstråd. Har en son i 2½års åldern. Jag ska ha mitt andra barn i början av juni. Väntar på lite tydlighet kring datumet på ultraljudet som är i vecka 20+5 på Östra. Hoppas att de även kan säga könet. Såg att de nu tagit bort texten på kallelsen och att de nu inte skriver något om att de promt inte erbjuder någon könsbestämning. Hur var det för er andra, fick ni reda på könet? Själv mår jag bra nu efter en jobbig höst med extrem trötthet och illamående. Känner mig mycket piggare! Har dock varit förkyld i över en månad vilket tar en del på krafterna.
Emmsan - men va roligt att du också bor i trakterna. Får man fråga lite närmare var i Lerum?
Grodanboll - själv fick jag ingen papperskallelse men på hemsidan för vg-regionen står det är det inte ska sägas. Men det är säkert så att varje bm gör lite som dom vill beroende på hur säkra dom är kanske. Vi fick iallafall reda på det på rul.