• Wufsi

Ny/nya vän/vänner

Hej! Jag bor i Stockholm och söker på det här sättet nån annan mamma med en dotter i ungefär liknande ålder som bor i Stockholmstrakten. Åtminstonde så pass så vi skulle kunna ses ganska ofta.Jag är en 55 åring med ett mycket ungdomligt inre, de flesta som träffar mig för första gången och får veta att jag har en son i 30årsåldern blir häpna och undrar hur ung jag var när jag fick honom.  jag har oxå en dotter i 14 årsåldern som bor hos mig på heltid. Meningen är att hon nu åtminstonde ska bo hos sin pappa varannan helg. Det är en lång historia. Du bör vara nånstans mellan 45-55 och vi bör såklart passa ihop som människor. jag har många vänner men endera så har de förhållande så de är upptagna alldeles för ofta, eller så har de inte barn i samma ålder som mig. Med en kvinna med en dotter i ungefär liknande ålder skulle möjligheterna till en massa roligt vara lättare. Gå på bio, resturang, åka till Åland, på annan semester, shoppa tillsammans, äta middagar tillsammans och spela spel med mera med mera. Vi skulle även kunna gå ut själva för att dansa vilket jag älskar. Jag gick ut ur ett 17 årigt förhållande för nåt år sen av egen vilja pga svek. Är inte redo för någon ny man än, jag skulle vilja göra något annat, annorlunda tillsammans med en god vän, en som växer inom mig så jag kan berätta allt mellan himmel och jord. En som jag kan lita på. Jag är själv en öppen människa som kan bevara hemligheter och som inte är fördömmande. Jag har ett citat som jag älskar "Man ska aldrig döma någon förens man vandrat 1000 mil i hans moccasiner" Jag tror på änglar och andligheten i sig men jag är inte religiös. Jag tränar och sköter mig själv bra. En bra kvinna reder sig själv är mitt motto. Hör av dig om det här verkar intressant.

Svar på tråden Ny/nya vän/vänner