• Baby Firefly

Sjukaste, läskigaste spelet någonsin!!! :-D

Någon mer som spelar Amnesia: The Dark Descent? Hur långt har ni kommit? 

Jag har nyss börjat spela och jag är helt jävla såld!!! Jag älskar skräckspel och det här är bland det sjukaste jag har spelat. Jag rekommenderar det verkligen. Snart kommer tvåan som verkar ännu sjukare!! YAAAYY!!

• Svar på tråden Sjukaste, läskigaste spelet någonsin!!! :-D
  • roffe

Jag törs inte :(

Har kollat streams när andra spelar och jag skiter nästan ner mig hahaha. Jag älskar skräck och ser så många skräckfilmer jag kan, men jag vågar inte spela det :P

Det finns något mer som heter Slenderman tror jag, det verkar oxå läskigt  :) 

• Baby Firefly
    roffe skrev 2012-12-27 17:37:12 följande:
    Jag törs inte :(

Har kollat streams när andra spelar och jag skiter nästan ner mig hahaha. Jag älskar skräck och ser så många skräckfilmer jag kan, men jag vågar inte spela det :P

Det finns något mer som heter Slenderman tror jag, det verkar oxå läskigt  :) 
    Ja det är nästan så att man inte vågar spela. Jag kan säga att jag får ta många pauser för att pulsen ska gå ner innan jag fortsätter. :-P Det här är 1000 gånger värre än den värsta skräckfilmen jag sett. haha. 

Jag har för mig att min lillebror snackade om slenderman. Det finns väl en film som heter så också? 
  • roffe
    Baby Firefly skrev 2012-12-27 17:41:25 följande:
    Ja det är nästan så att man inte vågar spela. Jag kan säga att jag får ta många pauser för att pulsen ska gå ner innan jag fortsätter. :-P Det här är 1000 gånger värre än den värsta skräckfilmen jag sett. haha. 

Jag har för mig att min lillebror snackade om slenderman. Det finns väl en film som heter så också? 
    Hmm det kanske det gör, isåfall måste jag se den :D
  • Zizzy Zimsson

Hahaa, tänkte direkt på Slenderman. Men ja, Amnesia är också sjukt läskigt!

• Zizzy Zimsson
    Zizzy Zimsson skrev 2012-12-27 17:55:36 följande:
    Slender menade jag
  • Baby Firefly
    Zizzy Zimsson skrev 2012-12-27 17:55:36 följande:
    Har du klarat ut Amnesia? Det kommer att ta mig ett långt tag med alla puls-pauser. :-P
  • Baby Firefly
    roffe skrev 2012-12-27 17:47:21 följande:
    Hmm det kanske det gör, isåfall måste jag se den :D
    Jag har för mig det iaf, ska inte lova för mycket. Måste kolla imdb.
  • Dunham

Skrattade åt min vän som blev så rädd att han var tvungen att springa till toaletten och spy Drömmer
    Själv är jag inte lika lättskrämd, men påstår ju knappast att det var ett särskilt mysigt spel Flört

• Baby Firefly
    Dunham skrev 2013-01-06 16:54:42 följande:
    Skrattade åt min vän som blev så rädd att han var tvungen att springa till toaletten och spy Drömmer
    Själv är jag inte lika lättskrämd, men påstår ju knappast att det var ett särskilt mysigt spel Flört
    Allt annat än mysigt :-P Väntar nu på uppföljaren som kommer nån gång i feb. 
Svar på tråden Sjukaste, läskigaste spelet någonsin!!! :-D