Separation samtidigt man träffar en "ny"
Är i en separation sen några månader tillbaka (tar lite tid pga att sälja hus och hitta nya boenden) samtidigt har jag träffat en "ny".(som min fd inte vet om) Vi träffades på en fest hos gemensamma vänner. Och har sen den dagen haft daglig kontakt (snart 3 månader), vi fattade tyckte för varandra direkt, han gör mej så himla glad, det pirrar i magen hela tiden och när jag pratar om honom med vänner så strålar jag :) Efter 1 månad frågade jag han om han ville följa med på semester (med de gemensamma vännerna) han sa ja :) och vi hade verkligen en underbar kärlekssemester tillsammans, vi va först lite nervösa att vi inte skulle passa i hop, men den veckan matchade vi varandra så bra! Det stora problemet är att vi bor inte i samma stad utan många mil ifrån varandra, vi har båda barn,och redan nu vet vi ju att det inte kommer bli ett "normalt" förhållande om vi skulle börja träffas. Kanske inte heller tänkt att det ska hålla i längden, men ett tag kanske. Bara känna längtan efter någon, och va glad! Jag är verkligen förälskad i honom! och vill fortsätta träffa honom. Men ändå vet jag inte om det kommer såra mig mer i längden än att bara kanske lägga ner allt nu! Vad hade ni gjort?? Och kanske någon som varit i samma sits?? Förälskad med väldigt förvirrad :)