• Anonym

Hur få bort "gilla"markeringar från Facebook?

Som rubriken säger, hur får man bort "gilla"-saker från Facebooksida? Jag antar att andra kan se dem. Tradera hade någon bugg för ett tag sedan och min man som har automatinloggning på Facebook "gillar" sedan dess ett antal prylar jag tittade på på Tradera utan att någon tryckt på något "gilla". Känns inte riktigt som att mina sökningar är riktigt "han" om man säger så (jag hade inte valt att skylta med dem själv heller).  Han kan tyvärr bara det vanligaste i Facebook och jag själv använder det inte alls så jag har ingen pejl på hur man gör eller om det ens går att få bort dem. inte hittat något i hjälpfunktioner när jag tittat heller, men kanske sökt på fel sätt.  Tacksam hjälp.

• Svar på tråden Hur få bort "gilla"markeringar från Facebook?
  • Anonym

Testa att klicka på ditt namn. Välj sedan "Aktivitetslogg" och då ser de vad du gjort, tex gillat något. Då kan du klicka på det du gillade (blåmarkerat) och sedan välja "sluta gilla"

• pixie mason

Tryck på gilla knappen igen så ska det försvinna

• RöttÄrSött

Jag hade samma problem och jag tror att jag löste det genom att gå in (via dator) på min profil och klickade på mina "gilla"-markeringar.

Fick leta runt lite innan jag fick till det, hade flera traderaauktioner som syntes så...

• Bellan10

Trycker man på gilla knappen igen för att ta bort gillningen tröck på helt fel pudt

• Anonym (Britney spears)

Ja jag skulle villa ta bort såna sidor som inte är aktiva längre hur gör man då?

Svar på tråden Hur få bort "gilla"markeringar från Facebook?