• Svar på tråden Stor skillnad med ett å två barn=)
  • sasso78

Ja det tycker jag. Inte att det blir dubbelt med jobb men mycket mer jobb blir det ju anser jag.

• Sisisisi

Ja det är stor skillnad. Mycket jobbigare med två. Mest för allt syskonbråk.

• Vickan I

Vi fick en galet skrikig tvåa. Han är 14 mån nu och skriker mkt fortfarande över hela dygnet, så för oss blev det 1000 ggr jobbare, men lite extremt också. Annars är "syskonbråken" mkt jobbigare än jag trodde. Lillebror vägrar lämna storebror ifred.

• sasso78
    Charlotte87 skrev 2012-12-28 20:10:08 följande:
    Hur e dina barn då=) när märker du av detta mest då=)i vilken situation=)

Ja, det är ju två som ska ha hjälp att klä på sig, två ska läggas på kvällen, två att hålla reda på i affären etc. Sen är det ju syskonbråk också, inte alltid det lättaste att hantera, plus avundsjuka.
  • Tuffen

Det är jobbigt de tre första åren, sedan är det  a walk in the park. Mina är 6 och 9 och hur enkla som helst. Det som tar tid är ju att skjutsa till och från alla träningar, i övrigt skitenkelt. Inga syskonbråk att tala om (väldigt sällsynta). 

• Karlstadtös

Inte dubbelt med jobb, men mer jobb blir det ju såklart :)

• Charlotte87

Mmmm oki.. beror nog lite på hur barnen e ox¨å om den ena e lugn å den andra med aktiv kanske.. men jag förstår..:)

Svar på tråden Stor skillnad med ett å två barn=)