Skippa den stora kärleken eller stanna kvar men är det värt det??
Ja jag vet inte var jag skall börja? Men för snart ett år sen så träffade jag min livs kärlek och det känns/kändes som vi är ämnade för varandra. Nu till problemet:
Han har två barn (5 och 10 år) från tidigare relation och han har de varannan vecka. Barnen avgudar mig och jag har gjort allt för att de skall tycka om mig. MEN den yngre är jätte trotsig liten flicka som aldrig blir tillsagd då hon bråkar. Det är riktigt pappas lilla prinsessa och han har sagt att jag får säga till henne om hon bråkar. Jag provade igår då hon vägrade lyda och pappan tyckte inte om att jag sa lite lätt ifrån märkte jag. Så nu känner jag mig bara utanför.
Han vill nu att jag skall flytta in till hans hus, som han och hans ex har ritat och byggt ihop. Hennes saker finns ännu där och även förlovningsringarna har han sparat i en kökslåda.
Jag känner mig mest bara som en gäst i hans hem fast jag nästan bor där redan fast jag vet att han älskar mig och jag älskar honom jättemycket. Det finns så många känslor med att jag vet inte om det är värt att flytta in i hans hem och jag vill jättegärna ha barn men han vill vänta flera år..och om vi sedan får barn hur blir det då?......