Jag var otrogen, gjorde slut, men sedan gick allt fel, Hur gör jag?
Innan jag börjar så ska ni veta att det är okej att ta fram eldgafflarna, helt okej.
Jag har sedan 8 år varit tillsammans med en underbar man, kille. vi var 17 då vi träffades.
tills nu har vi hunnit skaffat två små pojkar, som är guld värda för oss.
Vi har väl under säkerligen 2-3 år haft det knakigt, stormigt och liksom glömt bort vårt förhållande...
tillslut helt och hållet.
det var sommarn 2012, och jag hade under en period på 5 månader bestämt mig att jag skulle lämna min man, jag hade varit ärlig med att mina känslor för honom försvunnit, ärlig med att jag inte vill leva med någon som skriker mer än pratar, någon som drickr öl var och varje helg.
han sa, snälla ge mig en månad. jag hade redan bestämt mig men gav han två veckor sa jag.. vad det nu skulle tjäna till..
Jag började under denna tid prata med en kille, som man kan kalla en bekant till honom, han hade nyss gått igenom en seperation från ett otroligt våldsamt förhållande, och stöttade mig på många vis, berättade hur jag skulle lösa det med barn, boende och jobb ... problemet var att han började flirta med mug väldigt mkt,
ag som aldrig tyckt ens han ser braa ut. eller för den delen tålt honom särskilt mkt, föll i stunden för snacket om att jag var stark, vacker och en bra mamma...
efter att ha talat med honom i telefonen en vecka for jag hem, 10 mil från oss, där alla mina vänner bodde. men efter att ha druckit på tok för mkt, även han (inte med mig) så kändes det som en bra ide att träffas live, jag skyller inte på alkoholen, men visst fick den mig att värka kall. allt..
jag for dit, pratade kysstes och gick hem.
dagen efter sov jag där, o dagn efter det. kom sent på natten efter att han tjatat att jag skulle komma, jag som varken brydde mig eller kunde säga nej, fast hela mitt undermedvetna skrek NEJ, for dit, hade samlag och sedan hem.
dagen efter allt detta hade jag ångest, for hem till min man, som är bara fästman.
jag ville berätta men iom att jag bestämt sedan innan att lämna honom, sparde jag han dem skammen, och gjorde bara slut.
4 veckor senare flyttade jag ut.
allt kunde vara slut där, men det var det inte.
innan jag flyttade ut bad ja den där andra killen att inte ringa mig, mer. han skrev att han va kr i mig, ag svarade ja tycker bra om dig kanske om dig. men de funkar aldrig endå. det är bara spänningen som gör det.. låt mig vara.
trots det efter att ja flyttat ut träffades vi två gånger och hade samlag 1 gång.. stupfulla som bara den. att vi båda var tvungen att supa ner oss totalt för att vara med varandra var för att dämpa ångesten...
mellan gångerna vi träffades var jag singel som sagt, men träffade barnens pappa hela tiden, anledningen till det?
JO han hade börjat ändra sig redan innan jag flyttade ut, jag var dock för blind för at se det.
NU såg jag men jag visste att det var för sent, jag hade redan svikit honom.
Sista gången jag var med den där andra, hans bekanta som snackade så mkt skit om mitt ex, bråkade vi väldigt mkt, Han sa att han kommit fram till att han skulle gå tillbaka till sitt ex, och jag sa vad bra. då kanske du äntligen kan låta mig vara, för jag har gått för långt nu . svarade jag och sa att jag skulle berätta allt.
han svarade om jag berätta detta kommer hans EX att döda mig.
då vi känner varandra med. ja det senaste året hade vi inte umgåtts, pratat mer än att bråka någon gång..
han sa att jag aldrig fick berätta.
ja.. jag blev rädd, hon hade ju trots allt knivskurit denna man, och massa annat.
så jag sade inget.
jag berättade för banrens pappa att jag gjort massa dumt denna sommar. att jag strulat med denna kille. och pratat med han sedan slutet av vårt förhållande..
han sa det var okej. och vipps var vi tillsammans igen. jag fattar det inte själv ens. men ja har varit så lycklig nu på slutet även om ja hela tiden haft skammen inom mig.
han har blviit världens bästa människa. så är det verkligen.
SÅ kom dagen då den andra killen berättade, hans ex, eler ja nu mer tjej då, kom hit mitt inatten och banka på vår dörr skrek, skrek banka och killen kom m vänner osm rökt på.. så jag ringde polisen
och satte mig ner med min sambo och berättade allt från början till slut.
han gjorde inte slut med mig, men jag är säker på att han gör det. MED ALL RÄTT ISF!!!
dag 1, hade han mkt frågor om ställningar, jag fick inte röra honom.
dag 2 ville han att jag skulle suga av honom. jag gjorde det mest för att jag vet att då det blir för mkt för honom vill han gärna att man ska ligga med honom.
dag 3, började han pussa mig självmant på kinden, lägga armen om mig skämta om att jag var en skunk .och skratta åt det hela .
dag 4, hade vi samlag , utan att kyssas, vi mös och höll handen
dag 5 sex, var på restaurang pussades med tunga, han sa att han älskar mig
under dessa dagar har jag sovit 8 timmar jag har gråtit dygnet runt för all ondska jag gjort, jag kan inte äta, inte sov, hela tiden mår jag dåligt, jag köper blommor till han ,skriver miltals långa brev om hur mkt jag ångrar mig berättar hur mkt jag älskar han, hur vacker han är, hur dum jag är.
jag sger hela tiden åt han att det är okej att lämna mig , jag säger iaf 43 ggr per dag de första 3 dagarna att jag kan flytta idag, lämna honom om han inte törs lämna mig.
det känns som han tar så lätt på detta?
okej at han sagt att det självsligt var slut mellan oss redan. men i vilket fall.
jag vill inget hellre än att vara med honom, jag önskar bara att jag berättat innan vi påbörjade en ny elation med varandra så han hade kunnat välja innan.
jag kommer på onsdag ta kontakt med en psyklog då jag vet att detta hände med stöst del för att min självkänsla är så låg. haft ätstörningar genom åren med pga det..
jag har även skrivit löften om att aldrig gå ut utan honom, vara brutalt ärlig nästan.
inte ha hmligheter, och aldrig någonsin såra han igen. jobba upp mig själv liksom.
det känns inte som vanligt mellan oss, inte från min sida, men från honoms nästan.
han har sagt att tack vare mig nu kanske han kan ta ett frikort, någon gång senare...;) men då är frågan, kommer jag klara det? nä inte om det är såhär bra melan oss..
vad vill jag med detta då? tala om att jag är en skit! ja tack. men också veta finns det någon chans för oss? vad mer KAN jag göra, för att undvika ett sådant misstag igen?
Min sambo är som sagt medveten om att detta pga vårt dåliga förhållande, och min dåliga självkänsla. så han undrar också vad han kan göra för att det ska funka mellan oss?
ang den andra killen?
jo han lade all skuld på mig, sa att jag manipulerat han till allt..
han glömde dock berätta att jag bad han säkert 15 ggr att han skulle sluta ringa, sms, ja jag vet ja hade inte behövt svara...
jag anser att felet är bådas till 50, 50,, inte mitt till 99 och hans 1 procent..
okej ja detta är långt, så kom med gaffarna nu:'(