Han verkar ha tappat intresset nu när jag börjar få känslor...
Har sedan tre månader tillbaks dejtat en lite äldre man. Ända sedan i början så har han varit väldigt på och den mest drivande av oss båda, vi bor en bit ifrån varandra så vi har inte setts så mycket men har hörts varje dag. Efter första månaden så gjorde vi ett avbrott, jag kände mig inte riktigt intresserad (inget jag sa men kände). Han gav dock inte upp där utan fortsatte höra av sig dagligen. So far so good, nu har saker och ting förändrats. Var hos honom några dagar innan jul, riktigt härligt och mysigt. Först nu jag känner att jag håller på och få känslor för honom, vi hade det riktigt mysigt ihop. Problemet kom sedan jag åkte därifrån, kan ta timmar innan han svarar på mina sms. Ringer inte längre, har ringt själv men då lät han trött och tjurig. Någonting har hänt, han har distanserat sig. Jag kan inte komma på att jag gjort något dumt. Med andra män så har jag inte brytt mig men från 200 sms om dagen så är det nere på max 1 per dag. Har han tröttnat eftersom han märker att jag gillar honom? Vet inte om jag vågar fråga honom heller i nuläget, fan att män är så komplicerade. Förlåt för att det ej är styckeindelat, får inte till det på min iPhone.