• vivianne

Någon som gjort tunnbrödskorgar?

Det ska serveras tunnbrödskorgar på nyår och affären hade inga färdiga. Så jag har köpt runda, mjuka tunnbröd och ska försöka göra egna. Google-sökning ger många alternativ till hur man bör göra så därför undrar jag om någon här har testat och vill dela med sig av sina erfarenheter. Snälla?

• Svar på tråden Någon som gjort tunnbrödskorgar?
  • Ann Lee

Surfa in på www.kryddburken.se

Har för mig att Linda, som skriver den bloggen gjorde det förra eller förförra året! Bra instruktioner också!  

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • vivianne

Tack för tipset Ann Lee! Föjde instruktionerna på hemsidan och har nu halva köket fullt med tunnbrödskorgar! Dessutom hade jag och mitt barn en trevlig pysselstund.

Om någon letar upp den här tråden i framtiden vill jag bara säga att värm upp bröden så att de blir riktigt varma först - annars spricker de lätt när man formar dem till korgar.

• vivianne

Tack för tipset Ann Lee! Föjde instruktionerna på hemsidan och har nu halva köket fullt med tunnbrödskorgar! Dessutom hade jag och mitt barn en trevlig pysselstund.

Om någon letar upp den här tråden i framtiden vill jag bara säga att värm upp bröden så att de blir riktigt varma först - annars spricker de lätt när man formar dem till korgar.

• Ann Lee
    vivianne skrev 2012-12-31 13:31:58 följande:

Vad bra att det funkade! 
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
Svar på tråden Någon som gjort tunnbrödskorgar?