• fridastumpan

Skip Hop skötväska

Hej!
    Har tittat runt på skötväskor nu några dagar. Fick tips om Skip Hops och dom verkar bra det jag läst hittils. Den jag framförallt tittat på är "dash deluxe" .

Någon som har en sådan väska? Ångrar ni er eller har ni varit nöjda?
    Jag väntar mitt första barn så vet inte riktigt vad man ska tänka på!

• Svar på tråden Skip Hop skötväska
  • Ericawi

Jag är nöjd med min. Tycker om utseendet och magnetlåset. På förra skötväskan var det kardborreknäppning och det har förstört många tröjor som jag fastnat i. Med två barn blir väskan något liten, men det är individuellt hur mycket man bär med sig. Bra knäppen till att hänga på vagnen. Till dubbelvagnen använder jag axelrämmen som jag hänger över.

• fridastumpan

Tack för svar, det låter ju toppen!
    Tycker med att det verkar smidigt att kunna hänga väskan på barnvagnen med dom små remmarna.

• RöttÄrSött

Jag har inte börjat använda min men den verkar rejäl! Förra barnet hade vi en billigare från Coop med spännen och spännena var underbara! Lätt att ta av och på samt att väskan inte hängde ner. Tyvärr gick den billigare sönder så jag hoppas att denna håller bra

• fridastumpan

RöttÄrSött: Är det en dash deluxe du har eller någon annan? 
    Har inte sett dessa i butik än utan bara på internet... lite svårt att föreställa sig storleken då :) 

• RöttÄrSött

Jag har en dash tror jag, den med lock Ta ett mått band så kan du mäta upp den och se hur stor den är.

• Diamond

Har en skip hop duo deluxe som jag är jättenöjd med.
    Bra och många fack.
    Snyggaste skötväskan tycker jag...

• Mitarashi

Jag gillade den inte, dålig uppsikt och små och trånga fack. Jag köpte en Ju-Ju-Be istället, bästa väskan jag någonsin haft och lite extra lyxig ;) Fästena man köper till är superbra och man slipper extra remmar i väskan :D

Svar på tråden Skip Hop skötväska