• mojnemenito

Hur gammal var Du när Du började masturbera?

Som frågan lyder. 

Masturbera kan även innebära att man precis upptäckt sina ljuvliga punkter och börjat ta på sig själv. Hur gammal var du när du upptäckte det härliga?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal var Du när Du började masturbera?
  • Anonym
    Pissenisse skrev 2013-01-01 20:14:05 följande:
    Jag är 27 och har inte börjat än.

Varför inte?
  • Anonym

Vad menar du med det härliga? Menar du att man upptäcker att det är typ skönt och mysigt eller upptäcker det sexuella nöjet?

• mojnemenito
    Anonym skrev 2013-01-01 20:52:26 följande:
    Vad menar du med det härliga? Menar du att man upptäcker att det är typ skönt och mysigt eller upptäcker det sexuella nöjet?

Både och =) skönt och nöje går lite hand i hand :)
  • Thaleya1

beror lite på vad som menas. upptäckte att oj här finns ju en skön knopp - var jag kanske 2 år gammal, minns det ej.

Började onanera och medvetet gnugga för orgasm var jag ca 10 år.

• Anonym (8)

Minns inte exakt men var runt 8 tror jag.

• Anonym

6 år, eller möjligen 5... (jag är tjej)

• Qliana

Jag minns att det var innan skolåldern kanske 5-6 år. Lekte att jag galopperade på en häst (hög av täcken och kuddar) och rätt var det var så pirrade det i hela kroppen. Jag förstod långt senare vad det var som hände, trots att jag fortsatte leka denna lek just för "pirrets" skull.

• Anonym
    Qliana skrev 2013-01-02 11:26:32 följande:
    Jag minns att det var innan skolåldern kanske 5-6 år. Lekte att jag galopperade på en häst (hög av täcken och kuddar) och rätt var det var så pirrade det i hela kroppen. Jag förstod långt senare vad det var som hände, trots att jag fortsatte leka denna lek just för "pirrets" skull.
    oj det var tidigt...jag själv började när jag var typ tio. Började med någon form av snurra/gnugga snoppen i handflatorna... lite oortodox ;)
  • mojnemenito
    Qliana skrev 2013-01-02 11:26:32 följande:

=) upptäckte det på samma sätt som du, dock  på en såndär liten gunghäst som finns i lekparkerna, jag var i 6-7 års åldern. men som du säger upptäckte senare vad det handlade om.
  • Mamma från mars

Jättetidigt, långt innan skolåldern. Höll på överallt minns jag och min mamma sa jämnt åt mig att gå in på rummet för inte tänkte jag på att det var något man skulle göra för sig själv  

• Anonym
    Mamma från mars skrev 2013-01-02 12:37:40 följande:
    Jättetidigt, långt innan skolåldern. Höll på överallt minns jag och min mamma sa jämnt åt mig att gå in på rummet för inte tänkte jag på att det var något man skulle göra för sig själv  
    fan jag hade fått en chock eller kommer få en chock när mina barn sätter igång...måste stålsätta mig!
  • Mamma från mars
    Anonym skrev 2013-01-02 12:41:24 följande:
    fan jag hade fått en chock eller kommer få en chock när mina barn sätter igång...måste stålsätta mig!
    Äh, det är bara att säga åt dem att gå in på sitt rum istället. Klart det skulle kännas konstigt om man skulle upptäcka sina små barn onanera men...de upptäcker ju också sina kroppar och det måste man acceptera  

Hoppas man slipper komma på dem bara
  • Anonym
    Mamma från mars skrev 2013-01-02 12:47:42 följande:
    Äh, det är bara att säga åt dem att gå in på sitt rum istället. Klart det skulle kännas konstigt om man skulle upptäcka sina små barn onanera men...de upptäcker ju också sina kroppar och det måste man acceptera  

exakt...de håller ju på att dra och slita i sina små men det är ok...värre när man väll kommer på dem! Kommer bli en hmm jobbig stämning:/. Men jag vet ju hur man höll på själv... 
  • Jovial73

Själv var jag kanske 11-12 år när jag för första gången lyckades få utlösning av att onanera Kommer så väl ihåg hur skönt det var och hur förvånad jag blev när jag kom Cool

• mojnemenito
    Jovial73 skrev 2013-01-02 13:10:31 följande:
    Själv var jag kanske 11-12 år när jag för första gången lyckades få utlösning av att onanera Kommer så väl ihåg hur skönt det var och hur förvånad jag blev när jag kom Cool
  • Jovial73
    Mamma från mars skrev 2013-01-02 12:47:42 följande:

Mm, härom veckan kom jag på min 10-åriga dotter med att onanera i sitt rum. Jag märkte att hon tyckte att det var lite pinsamt och själv blev jag verkligen förvånad. Jag gjorde dock ingen grej av det hela utan låtsades att jag inte förstod vad hon gjorde. Vill ju inte att hon ska få skuldkänslor över en så naturlig sak som att onanera. Dock får man väl i fortsättningen knacka på hennes dörr innan man går in

• Varjokulkija

Var en 13 år och hade fått höra hur man gör och höll på en 3-4 kvällar. Var inte riktigt säker på hur det skulle kännas, sen när jag väl kom, fortsatte jag  att göra det varje dag. Blir bara några gånger per vecka nu när man är i ett förhållande men bättre finns inte =)

What happens on the Internet, stays on the Internet.
  • Anonym (12 typ)

Hittade porrtidningar hemma ... lånade dem och började. på den vägen är det. Jag är man. Det är "många år sedan".

Svar på tråden Hur gammal var Du när Du började masturbera?