• Längtanefterlilladig

Tyngdkänsla-Ett symtom?

Väntar på BIM för att få göra ett test. Är på ägglossning +10 nu. Har ett antal symtom men ett utav dem är tyngdkänsla i bäckenet, som om en sten ligger nere i magen. Har läst att det BÅDE kan vara tecken på graviditet men också tidigt missfall. Jag hade det själv när jag var gravid i vecka 5, fick sedan missfall efter några dagar. Är det någon som haft tyngdkänsla i tidigt graviditet eller innan ni testat och INTE fått missfall? Fånigt kanske att fråga, bara att vänta och se men kul att kolla. :)

• Svar på tråden Tyngdkänsla-Ett symtom?
  • Philippa

Tygndkänsla är även ett symptom på infektion i livmodern....

• Längtanefterlilladig

Ojdå Jag är ständigt under bevakning av läkare på infertilitetsklinik. Gjort VUL senast 21/12. Har inga andra tecken på infektion så det borde inte vara det.

• Elvira71

Jag har också tyngdkänsla inbland, inga Preem med femtioen, kollat på gyn nyligen.....får s ibland innan mens....som en biljardboll i underlivet......tror hela tiden att jag e gravid o s kommer mensen :(

• Längtanefterlilladig
    Elvira71 skrev 2013-01-03 13:33:16 följande:
    Jag har också tyngdkänsla inbland, inga Preem med femtioen, kollat på gyn nyligen.....får s ibland innan mens....som en biljardboll i underlivet......tror hela tiden att jag e gravid o s kommer mensen :(

Inte det jag ville läsa, men känner på mig att jag snart väntar mens så stämmer säkert
  • Elvira71

Förstår det men ville bara att du inte skulle känna dig orolig att det är nåt farligt....

Svar på tråden Tyngdkänsla-Ett symtom?