lovie skrev 2013-01-02 14:18:36 följande:
Min dotter har ett superbra fleeceset som jag köpte på coop forum kostade 100-lappen. Så har hon en tunn reima overall över om det blåser mycket eller tjock h/h overall om det är jättekallt. En annan superbra regn/fleece overall som hon har är från reflex. Vet inte var den är köpt då jag fick den av min syster, men kvalitén är helt outstanding. Stadium är bra annars :)
ok :)
Mellanmjölkens land skrev 2013-01-02 14:21:02 följande:
I somras köpte vi en vindfleece på Lindex men det kanske är lite fel årstid för sånt just nu?
kan vara så enkelt :)
Aileen Allannah skrev 2013-01-02 14:22:01 följande:
Vi har en Fix, alltså Lindex. Den är superbra och kostade inte multum heller, runt trehundra har jag för mig (2010). Den har vi använt jämt, till andra barnet nu, och utlånad däremellan.
Vill du ändå ha PoP så föreslår jag att du letar på secondhand, eftersom de inte slits i den åldern.

är det en vanlig i fleece eller vindfleece? för på tex denna från lindex (
www.lindex.com/se/barn/baby-44-86-cl/ytterplagg/6894514/Overall/) står det bara fleece, är den vanlig feece eller vindfleece då?
Anonym skrev 2013-01-02 14:27:57 följande:
Låt mig se om jag fattar rätt nu: Du har en starkt begränsad budget men är ändå negativ tlll begagnat? Om jag inte hade tillgång till tvättmaskin skulle jag också tveka men det är ju bara att tvätta grejerna och/eller slänga dem i frysen så dör alla bakterier.
Du skulle bli grön av avund om du såg min sons garderob och visste hur lite jag betalat för den!
jag tycker bara inte PoP är värt pengarna, onödigt dyrt, man betalar mycket för märket anser jag. och begagnat vill jag inte ha och det behöver du inte tycka lika :)