• Anonym

Tips på hur man kan binda sin partner

Jag och min tjej älskar att binda varandra. Min favorit är när hon binder mina armar bakom ryggen, binder ihop mina fötter och drar ihop dem med ett rep bakom ryggen så jag inte kan röra mig. Sedan välter hon över mig på rygg och suger hur länge som helst. Känslan av att man inte kan röra sig är oslagbar. Hon går i gång på lite smisk också har jag märkt så jag behöver lite nya spännande tips som jag kan använda mig av gärna i kombination av att jag binder henne. Berätta hur ni gör.

• Svar på tråden Tips på hur man kan binda sin partner
  • Anonym (aa)

Om det skall vara tillsammans med smisk så finns några bra sätt att binda tjejen så att det är lätt att smiska sedan. I sängkammaren binder man med fördel fast armar i sänggaveln, en arm ut åt vardera hållet, likadant med benen. Då skall hon naturligtvis ligga på magen om man utgår ifrån att du smiskar rumpan på henne. Har du inga sänggavlar går det bra i sängbenen också, krävs bara lite längre rep. 
    Annat tips är i köket eller matrummet, tvärs över bordet. Bind armarna ut åt vardera bordsbenet på andra sidan mot den hon står på. Benen kan du antingen låta vara obundna eller binda i vardera bordsbenet på den sida hon står. Ju mer du tajtar upp ju mer blir hon tvungen att sära på benen.
    Om du binder benen så vinner du den fördelen att rumpan håller sig på ungefär samma plats, även om hon försöker vrida sig för att det gör ont. Å andra sidan har jag förstått på min kille att det kan vara en triggande effekt för honom att benen är lösa och han ser mig sparka och vrida mig av smärta när han smiskar.
    Bara att testa vad ni gillar. Givetvis finns hur många fler sätt som helst att binda upp henne. Lycka til o ha det så najs.  

Svar på tråden Tips på hur man kan binda sin partner