• Torparen10

Blir inte gravid med trean, trots pergo dubbelkur

Känner sån frustration. Har försökt sedan oktober -11 med en trea till våra tjejer.

Utredning klar för två månader sen. Inget fel på mig alls, förutom att jag inte blir gravid igen. Inväntar nu mens inom 1-2 dgr för att kunna påbörja pergotime dubbelkur (andra försöket)...

Vet att jag har två fina barn men känner ändock en saknad efter trean. Kanske vill det sig inte på grund av min ålder, snart 38 år. Kanske måste ner några kilon först. Är ute mycket och rör på mig och äter bra.

Jag hoppas 2013 blir ett lyckans år för oss som vill ha bebis!! {#emotions_dlg.flower} 

• Svar på tråden Blir inte gravid med trean, trots pergo dubbelkur
  • Torparen10

Ni som har ätit pergo, vilket försök lyckades ni på? Vi hade uppehåll denna cykel, tänkte att det kanske är bättre att äta varannan månad. För effekten är kvar nästkommande cykel, i alla fall vad jag läst om...

Ja det är så mycket man funderar kring hela tiden!! 

• millana

Jag åt pergo för att få till en trea då jag fått diagnosen PCO! Körde med det i sommras! Efter 3 gånger vart jag gravid! Dock vart det utomkveds o en månad efter den op blev jag gravid igen!! :) Är nu i v 11!

• Torparen10
    millana skrev 2013-01-02 15:19:57 följande:
    Jag åt pergo för att få till en trea då jag fått diagnosen PCO! Körde med det i sommras! Efter 3 gånger vart jag gravid! Dock vart det utomkveds o en månad efter den op blev jag gravid igen!! :) Är nu i v 11!
    Men åh vilken lycka!! Åt du dubbel eller enkel kur?
    Stort grattis! 
  • millana
    Torparen10 skrev 2013-01-02 15:22:41 följande:
    Men åh vilken lycka!! Åt du dubbel eller enkel kur?
    Stort grattis! 

Tack!! Ja det känns skönt!!! Nu hoppas jag bara att den lilla stannarkvar där inne...:) Jag åt enkelkur!!
  • Torparen10

Hej! Nej det händer ingenting

Har haft ett uppehåll med pergo och jag ringde idag och bokade ny tid till min läkare som gjorde utredningen på oss förut.

Känns så ledsamt! Men bara och försöka på nytt. Jag har äl idag, men någonstans så är det inte roligt längre...

Svar på tråden Blir inte gravid med trean, trots pergo dubbelkur