• Anonym (TS)

Landstingsbetald bröstförminskning? Stockholm

Jag behöver verkligen en bröstförminskning och funderar på att försöka få en landstingsbetald. Nån som kan berätta om det? Hur går det till

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-02 19:32
    Hur går det till? Vart ska jag vända mig? Vad krävs? Hur lång väntetid? Ja, jag vill veta allt Nån som har blivit nekad, varför isf? Osv, osv... Det är i stickholm det gäller, ifa det gör ngn skillnad..

• Svar på tråden Landstingsbetald bröstförminskning? Stockholm
  • Anonym

Väntetid beror på landsting, men ca två år.
    Du får inte ha högt bmi.
    För att få det beviljat ska du ha rejäla slitningar på nacke och axlar.  

• SvenGlen

Hur var det nu? Du fick inte förminskningen av din rika pojkvän i julklapp?

Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2013-01-02 19:40:48 följande:
    Väntetid beror på landsting, men ca två år. Du får inte ha högt bmi. För att få det beviljat ska du ha rejäla slitningar på nacke och axlar.  

Jag har BMI på 22, är det för högt?
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2013-01-02 19:45:02 följande:

Jag har BMI på 22, är det för högt?

Det är i normalspannet. Hur stora bröst har du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-02 19:48:36 följande:
    Det är i normalspannet. Hur stora bröst har du?

Bild tack!
  • Anonym (Sara)
    Anonym skrev 2013-01-02 19:50:27 följande:

Bild tack!

Jag är anonym 1 och 4, inte jag som skrev 5.
    Lägger till ett alias.. 
  • Anonym (TS)
    SvenGlen skrev 2013-01-02 19:42:25 följande:
    Hur var det nu? Du fick inte förminskningen av din rika pojkvän i julklapp?

Nä så var det inte, jag är en ensamstående mamma som sliter arslet av mig för att få livet att gå ihop. De få pengar som nån gång väldigt sällan blir över går till mina barn så jag har inte möjlighet att betala en själv. Jag har ständigt ont i nacken och ryggen. Får allt oftare blixtrande huvudvärk som ger mig synrubbningar, har gropar på axlarna efter bhbanden, utslag och klåda under bysten, ibland svamp pga hänget och värmen osv, osv. Jag kan fortsätta ännu mer om du vill?! Om det bara hade varit så enkelt som en rik pojkvän som inte ville betala, då hade jag väl fått byta sugardaddy, men det är långt ifrån problemet. Jag behöver vara en så bra mamma som möjligt och mina hälsoproblem börjar komma i vägen för det och jag vill gör något åt saken innan det går för långt!
  • Anonym (TS)

Jag är lite osäker på storleken för jag har precis gått ner i vikt, men innan så hade jag 75 i-j och nu är det nog 70-75 G-h..

• SvenGlen

Ok det var en snyfttråd för ett tag sen om det nämligen.

• Anonym (TS)

Ok men det var inte min. Jag vill ha en op för att kunna ha ett normalt liv utan dagliga smärtor..

Svar på tråden Landstingsbetald bröstförminskning? Stockholm