• Emelielundin01

Canada goose rea sajt, fejk eller original jackor?

Någon som har erfarenhet av hemsidan där de har outlet på canada goose jackor? De va väldigt billigt! Undrar därför om de är äkta jackor eller kinakopior?

• Svar på tråden Canada goose rea sajt, fejk eller original jackor?
  • Emelielundin01

Jag sökte på canada goose på googel och där dök en hemsida upp med outlet på deras jackor
    Reacanadagooseonline hette sidan

• wassan

Du kan kolla canada goose rea Sverige .se där har de äkta tror jag mejla och fråga

• mrsStatham

Är det för bra för att vara sant så är det för bra att vara sant.
    Internets guldregel.

Internets bibel heter Google 

Bara två saker är oändliga
  • SoStylish

ReaCanadaGooseOnline? Låter vääääldigt seriöst.
    Har du ens läst på sidan?

"Canada Goose Trillium Parka behöver faktiskt Förutom vintertid anländer, är start många människor att lagra bredvid skaffa dig en bekväm vintern beläggning. Även den stora helt: som bara en kan få dig att hålla de varma utan genererande du kika som en avskyvärd snögubbe? "

• Grätchen
    SoStylish skrev 2013-01-03 00:00:50 följande:

"Canada Goose Trillium Parka behöver faktiskt Förutom vintertid anländer, är start många människor att lagra bredvid skaffa dig en bekväm vintern beläggning. Även den stora helt: som bara en kan få dig att hålla de varma utan genererande du kika som en avskyvärd snögubbe? "
    Hehe, dun är översatt med NerFörvånad
  • wassan
    SoStylish skrev 2013-01-03 00:20:34 följande:
    Ännu en fakesida.

Är det de? Lite tips på hur man vet att det är fake? Jag skulle beställa därifrån ;
  • SoStylish
    wassan skrev 2013-01-03 00:33:10 följande:

Är det de? Lite tips på hur man vet att det är fake? Jag skulle beställa därifrån ;
    Räcker det inte med att hela sidan är översatt i Google Translate och att adressen är en .eu?

Det är fake alltihopa, förmodligen från Kina.
  • Grätchen

Nejnej, beställ inte därifrån!!
  • wassan
    SoStylish skrev 2013-01-03 00:38:20 följande:
    Räcker det inte med att hela sidan är översatt i Google Translate och att adressen är en .eu? Det är fake alltihopa, förmodligen från Kina.

Jaha...fattar fortfarande inte men tack ändå :)
  • Karriis

På canadagooses hemsida så står det vilka internetbutiker som säljer äkta jackor :)

• Tirem

Dålig svenska.

.eu i adressen.

Inga kontaktuppgifter.

Gör en googling på namnet, vad får du för träffar?

I just detta fall får du endast träffar på en blogg där någon har massspamat denna adress bland kommentarerna.

• mrsStatham
    wassan skrev 2013-01-03 00:46:00 följande:

Jaha...fattar fortfarande inte men tack ändå :)
    Men LÄS vad som står på sidan. Känns texten välskriven eller är den osammanhängande? Ser texten ut som i inlägg #5?
    Försök att strunta i bilderna. 
    Bara två saker är oändliga
  • hymafr
    SoStylish skrev 2013-01-03 00:00:50 följande:

Haha - de har inte ens råd att skaffa sig ett hyfsat översättningsprogram Skrattande
  • amandaw

Jackorna är fake, dem äkta jackorna är inte på rea , enligt en artikel jag läste.
    Om du ska komma undan billigt (billigare) så får du köpa en begagnad  

Svar på tråden Canada goose rea sajt, fejk eller original jackor?