• klaun

Hjälp! Nummer till mälarsjukhuset Eskilstuna!

Ursäkta ifall tråden ligger i fel kategori! Jag behöver hjälp snabbt! Jag letar efter rätt nummer att ringa för att säga att vi inte kan komma och få vår son utskriven från neonatalavd. på mälarsjukhuset i Eskilstuna, har fått plötsligt förhinder. Enda numret jag hittar på hemsidan är barn- och ungdomsmottagningen, och jag vet inte om det blir rätt! Hjälp mig snälla! Ps, har telefonskräck och därför vill jag inte ringa "fel" nummer. Tacksam för snabbt svar!

• Svar på tråden Hjälp! Nummer till mälarsjukhuset Eskilstuna!
  • saga1984

Leta efter numret till växeln på sjukhuset. De kopplar dig rätt. Snabbt och enkelt!

• MaNiMi

Ring växeln! 016- 103000
    så kan de koppla dig rätt eller kanske ta emot ett meddelande!

• MaNiMi

står att växeln är öppen 00-24 måndag-söndag
    Vilket jag tolkar som dygnet runt

Nu kanske det är för sent för just denna avbokning
    men flera av klinikerna här i stan har så att man kan boka av en tid via landstingets
    hemsida och därmed inte behöver ringa, kan ju vara bra att veta om du tycker det är jobbigt,
    men i detta fall är det nog säkrast att du biter ihop och ringer! Du fixar det!

• klaun

Tack så mycket! Känner mig extremt korkad nu i efterhand, att jag inte tänkte på växeln! Nåväl, får väl skylla på att jag är nybliven mamma som inte får ordentligt med sömn ;)

• MaNiMi

Inte helt lätt ha koll på allt mitt i natten dessutom!
    Jag visste faktiskt inte själv att växeln hade öppet nattetid, vilket ju kan vara bra att
    veta då vi bor i stan och har en hel del med sjukvården att göra!
    Så din fråga var bra!

Svar på tråden Hjälp! Nummer till mälarsjukhuset Eskilstuna!