Min kompis hund kissar i min säng!
Det är såhär att jag lät min kompis bo hos mig när henne andrahandskontrakt gick ut eftersom hon inte hade någonstans att bo. Nu har jag flyttat ihop med min fästman och hon har fått ta över lägenheten. Nyligen skaffade hon en liten hund som visar ett ordentligt utmanande beteende mot min kompis, kissar på grejerna, juckar mot hennes ben, osv. Problemet är att det är mina möbler hon kissar på. När jag flyttade ut låg det i planerna att jag skulle ta med mig möblerna men eftersom hon tycke det var för dyrt med flyttbil (för att hämta hennes grejer) fråga hon om hon får låna säng och soffa lite grejer.
Hunden har kissat i både soffan och sängen och jag tyckte att hon kunde slänga in kuddfodralet i tvättmaskinen och duscha av kudden en hon uttryckte tydligt att hon baddat av det värsta med en trasa och att det får räcka. Händer detta igen kommer jag be henne betala för soffan. Idag ska hon ha lite vinkväll och några tjejer ska dit, känns förnedrande att sitta i min egen soffa som det är kiss i.
Vill åka och hämta mina grejer NU, hur ska jag hantera denna situation utan att det blir bråk? Hon är så oerhört kritikkänslig!