• Anonym (OROLIG)

Symptom borta- MA?

Är i v 10 (9+2) och över dgaen igår försvann symptomen. Känner mig inte ett dugg gravid från att ha mått illa hela tiden och ha ömma bröst. Har aldrig känt av det det trycket över blåsan och att ha behövt kissa hela tiden.
    Vad tror ni? Egna erfarenheter om det här?
    Ringt BM men de kunde ju inte göra något, jourcentralen hade inga tider förrän seeeent nästa vecka :/
    Vad gör man? Hur lugnar man ner sig? :/

/Orolig förstagångsgravid 

• Svar på tråden Symptom borta- MA?
  • Anonym (OROLIG)

Ingen?

• Anonym (OROLIG)

Ingen?

• Anonym (förlorat)

Hej Jag råkade ut för Ma i vecka 11. Jag hade aldrig speciellt tydliga graviditetstecken, jag mådde aldrig speciellt illa, brösten var lite ömma vissa dar. Men pissnödig var jag hela tiden. Jag började blöda och började misstänka att når var fel. Det ville inte starta av sig själv, så jag fick cytotec på sjukhuset. Där typ födde jag fram eller blodig sörja. Det var helt hemskt. Är sjukskriven nu en vecka. Jag for till akuten för att få veta om babyn levde, fick också tid till senare men var rädd att bryta ihop innan det. De tog mig på allvar men då hade jag blött i tre dagar Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att din baby mår bra!

• Anonym (förlorat)

förlåt att det blev så rörigt. Jag hade tid till vul från mvc men efter att ha blött for jag till akuten och fick tid genast

• mmjonsson

Mitt tips! Åk till akuten eller hitta någon privat. Om du inte kan vänta då till nästa vecka..!

Lycka till, jg hoppas du slipper set värsta..!

Svar på tråden Symptom borta- MA?