• Anonym

Kan helt plötsligt inte få orgasm? För vått? Vrf ?

Hej idag är det en vecka sen jag tog ut min pstav pg av anceproblem så börjar på Jasmine p piller. Och efter de har jag och min kille haft sex tre grr då jag blivit extremt vått, bra med vått ju men så våt blir jag aldrig och tror pg av detta att jag inte lyckas komma. Tänkte kan de ha byte med preventiv medlet och göra ? Men då fundera jag i sommars fick jag en lucka extra våt och inga blev inga orgasmer på ett bra tag men kom tillbaka som vanligt sen.Kan de vara fel i slidan att man blir så våt, detta gör ju att jag knappt känner något? Finns se något att göra för bli mindre våt, försökte med inget förspel men hjälpte inte blev super vått ändå. Känner frustration att jag helt plötsligt inte kan komma ,, och Vrf har jag helt plötsligt blivit över våt? Och inte kan komma? Kan klitorisen sluta funka? Kan de vara med byte av preventiv medel? Eller fel i slidan? Med tanke på där blir jätte vått och kan inte komma? Hoppas på svar, orolig,

• Svar på tråden Kan helt plötsligt inte få orgasm? För vått? Vrf ?
  • Sexolog Camilla

Hej.

Detta är en fråga för en gynekolog. Du kan kontakta den person som skrev ut receptet med preventivmedlet till dig eller också kontakta barnmorska som också kan ge rådgivning gällande preventivmedel, exempelvis går det att ringa till sjukvårdsupplysningen, telefonnummer 1177.

Hälsningar

Camilla

Svar på tråden Kan helt plötsligt inte få orgasm? För vått? Vrf ?