• Anonym (Hemlig)

Hjälp med 40-årspresent till min sambo!

Hej! Min sambo fyller 40 om lite drygt en månad och jag har extremt svårt att komma på vad jag ska ge till honom och hoppas någon därute kan ha lite tips. Skriver här så jag kan vara anonym och, förhoppningsvis, inte bli påkommen i mitt luskande efter en bra presentTungan ute

Min sambo är en man på snart 40 som jobbar inom it. Lite små nördig men ändå trendig och gillar att hitta på saker och att resa. Ett av de största intressena förutom teknik är musik och då främst rockmusik. Har alltid velat äga en Porsche och föredrar stan framför landet. När det kommer till sport tittar han hellre än utövar och då är det fotboll som gäller.
    Vi väntar vårt första barn nu i februari så ingen överraskningsresa till födelsedagen är aktuellt tyvärr. 
    Presenten får kosta ca 5000 kr

Hoppas ni har några bra/roliga förslag för jag är helt låst.

• Svar på tråden Hjälp med 40-årspresent till min sambo!
  • Anonym (Hemlig)
    Nenne 71 skrev 2013-01-03 20:43:02 följande:
    Luftballongsfärd
    Vinprovning
    Spahelg
    Bra förslag men kanske blir lite svårt med en liten bebis hemma och det känns tråkigt att vänta i en evighet på att få genomföra det.
  • Mumu

En iPad
    Ett WiiU med några spel
    En kokbok med gourmetmat och en stor korg med lyxiga råvaror
    Ett restaurangbesök på riktig stjärnkrog
    Prylar från favoritfotbollslagets souvenirshop
    Nån häftig iPhone-docka med högtalare (eller vad som nu passar till hans telefon)

• Höghus

En fin klocka? Någon samlarpryl typ svåråtkomlig förstasingel/Lp från favoritband? Fina kockknivar? Årgångsvin?

• vivianne

Köra en riktig sportbil en timme. Ferrari och Lamborghini vet jag finns att hyra per timme i sydskåne så säkert också i andra storstadsområden. Kanske Porsche också.

Årskort på fotbollslagets hemmamatcher?

Min man fick en riktigt bra kamera födelsedagen strax innan första barnets födelse. Den blev välanvänd . Dessutom blev han lite fotobiten vilket var extra roligt.

• Anonym (Hemlig)
    Anonym (köra bil) skrev 2013-01-03 21:01:26 följande:
    När min pojkvän fyllde 30 fick han en sån här upplevelse i present:
    www.zuperbox.se/upplevelser/motor/top-gear-ai...
    Passade honom perfekt! Glad
    Mycket intressant! Inte helt omöjligt att det blir det Glad
  • Höghus

Signerad tröja från gammal fotbollshjälte från hans ungdom? Kolla ebay/tradera/auktionssajter!

• Anonym (Hemlig)
    Mumu skrev 2013-01-03 21:01:56 följande:
    En iPad
    Ett WiiU med några spel
    En kokbok med gourmetmat och en stor korg med lyxiga råvaror
    Ett restaurangbesök på riktig stjärnkrog
    Prylar från favoritfotbollslagets souvenirshop
    Nån häftig iPhone-docka med högtalare (eller vad som nu passar till hans telefon)
    Tyvärr så har han redan allt sånt och lite till tekniknörd som han ärTungan ute
  • Anonym (Hemlig)
    Höghus skrev 2013-01-03 21:02:36 följande:
    En fin klocka? Någon samlarpryl typ svåråtkomlig förstasingel/Lp från favoritband? Fina kockknivar? Årgångsvin?
    samlarpryl var heller ingen dum idé!

Vad många bra förslag jag får härGlad 
  • Anonym (Hemlig)
    vivianne skrev 2013-01-03 21:03:33 följande:
    Köra en riktig sportbil en timme. Ferrari och Lamborghini vet jag finns att hyra per timme i sydskåne så säkert också i andra storstadsområden. Kanske Porsche också.

Årskort på fotbollslagets hemmamatcher?

Min man fick en riktigt bra kamera födelsedagen strax innan första barnets födelse. Den blev välanvänd . Dessutom blev han lite fotobiten vilket var extra roligt.
    Har kollat upp Porsche körning men det kostade ca 10.000 och det är liiiite mycket tycker jag....även om han är värd det så som han tagit hand om mig under graviditeten Hjärta
    Han har redan en bra kamera också. eftersom han gillar att fota. Han har verkligen allt när det kommer till teknik haha
Svar på tråden Hjälp med 40-årspresent till min sambo!