• Caroline72

    Fika/promenad vänner sökes i Mölndal(Göteborg/Kungsbacka)

    Hej.
    Jag är en kvinna på 40 år som har tre barn i åldrarna 16,20 och 9 år..varav den yngsta har adhd/autism/spektrum) 
    Jag hade precis tänkt mig att börja träna på Åbybadets gym och bada..har ett par kilo att gå ner..om det är någon som vill gå med mig?
    Jag hade även tänkt mig att träffa nån/några väninnor i samma ålder ungefär som vill ta en fika ibland..  
    Jag bor i Mölndal..det är alltid lite svårt att beskriva sig själv,men jag är en lugn och snäll person.Gillar att se på thriller,komedi..tv4:a morron program,Malou,inredning osv.
    Sjunger i kören och går på promenader med våran hund..gillar det, om nån har en hund kan vi kanske gå långromenader tillsammans här i Mölndal.¨Målar lite och skriver gärna,går på muser,bio,skogen osv..loppisar e kul oxå.
    Gillar även ensamhet och tystnaden.
    Så,om nån vill lära känna mig och gillar att göra ungefär samma saker ..så hör gärna av er..

    MVH:Caroline 72    

  • Svar på tråden Fika/promenad vänner sökes i Mölndal(Göteborg/Kungsbacka)
  • Malin01

    Hej, är lite yngre men flyttar till LIndome i maj, första barnet, bf 4/4. Vi verkar gilla liknande saker, slutat precis på vikariat som kurator för barn med adhd/autism/aspergers :)

  • Hannalisa

    Hej :) min son är 9 år och utreds inom autism . Vi träffar gärna nya härliga människor :) . Vi bor i kungsbacka . Hör gärna av dig , Med vänlig hälsning, Hanna

Svar på tråden Fika/promenad vänner sökes i Mölndal(Göteborg/Kungsbacka)