• Anonym

Funderar på dildoköp

Jag funderar starkt på att köpa min första dildo! Är det någon som vet om personalen på affärerna man hämtar ut paketen kan se vart paketet är ifrån? Och om dom nu kan se, skriker paketet vart inhållet är ifrån? Så som påsar ifrån nelly, ikea och bubbelroom, där hela påsarna och kartongerna är dränkta i deras namn??

• Svar på tråden Funderar på dildoköp
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-04 17:26:48 följande:
    Jag funderar starkt på att köpa min första dildo! Är det någon som vet om personalen på affärerna man hämtar ut paketen kan se vart paketet är ifrån? Och om dom nu kan se, skriker paketet vart inhållet är ifrån? Så som påsar ifrån nelly, ikea och bubbelroom, där hela påsarna och kartongerna är dränkta i deras namn??

Om nu personalen i affären känner igen paketet så har de isåfall redan köpt en själv Slappna av
  • Anonym

Du kan vara lugn, de brukar vara diskreta med vem som är avsändaren och det brukar butiken också skriva i sina köpvillkor. 

• Anonym (köp!!)

Jag vet att lustjakt.se är jätte diskreta! Handlat därifrån många gånger. Står något företagsnamn AB på paketet. Shoppa loss du!! :)

• Anonym

Nej, de brukar skriva en annan avsändare (samma företag antar jag, men med annat diskret namn) så det går inte att se vart paketet kommer ifrån.

• LottaLB

Nej, beställer du från en bra webbshop med sexleksaker kommer det inte synas vad det är i paketet eller vem som har skickat det.

• Lian Kesko
    Anonym skrev 2013-01-04 17:26:48 följande:

Jag har beställt sexleksaker tidigare. Och har beställt ifrån martinshop.se samt vuxen.se och båda de har skickat i diskreta emballage dvs ett brunt paket bara. Det står inte vem som skickar det, utan de använder alternativa adresser och namn som de vanligtvis har. Annars står det inget annat mer än på packsedeln.

• Anonym

Lustjakt.se använder "LJ AB" sist jag handlade där, så där kan man gissa vart paketet kommer ifrån om man har för mycket fritid och har handlat där själv. Lageradressen står även, så om man har handlat där själv så avslöjas man av lageradressen.

Vuxen.se använder:
    Bolaget bedriver även näthandel i andra bransher. Det går inte att på någotsätt för en utomstående att få reda på att du köpt vuxenleksaker.
    Alla försändelser skickas i helt neutrala förpackningar, med avsändare PFAB(som står för Purefun AB)

vilket är mer diskret enligt mig, eftersom dem säljer mer än sexleksaker, typ kanoter, fiskespön, kastruller, ja i stort sett allt.

Men att handla från lustjakt är nästan lika diskret, bara dem som själv handlat där och har för mycket fritid kan lista ut vart du handlat ifrån och dem vet aldrig VAD du har handlat.

• Anonym

Du kan vara lugn. det är väldigt anonyma paket när man handlar.

apropå dildo så rekommenderar jag att köpa en som är så tyst som möjligt. Vårt senaste köp var en Lelo från deras Insignia serie. Bättre än så har jag svårt att tro att man kan få tag på

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 04:33:17 följande:
    Lustjakt.se använder "LJ AB" sist jag handlade där, så där kan man gissa vart paketet kommer ifrån om man har för mycket fritid och har handlat där själv. Lageradressen står även, så om man har handlat där själv så avslöjas man av lageradressen.

Vuxen.se använder:
    Bolaget bedriver även näthandel i andra bransher. Det går inte att på någotsätt för en utomstående att få reda på att du köpt vuxenleksaker.
    Alla försändelser skickas i helt neutrala förpackningar, med avsändare PFAB(som står för Purefun AB)

vilket är mer diskret enligt mig, eftersom dem säljer mer än sexleksaker, typ kanoter, fiskespön, kastruller, ja i stort sett allt.

Men att handla från lustjakt är nästan lika diskret, bara dem som själv handlat där och har för mycket fritid kan lista ut vart du handlat ifrån och dem vet aldrig VAD du har handlat.
    Söker man på LJ AB så får man upp massor av andra vanliga företag, så det ska nog bra mycket fantasi av personalen för att lista ut vart ifrån det kommer....
    Jag har handlat därifrån massor av gånger, och de har ju massor av olika saker förutom sexleksaker.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-15 19:10:50 följande:
    Söker man på LJ AB så får man upp massor av andra vanliga företag, så det ska nog bra mycket fantasi av personalen för att lista ut vart ifrån det kommer....
    Jag har handlat därifrån massor av gånger, och de har ju massor av olika saker förutom sexleksaker.
    Jo men lager-adressen står på paketet oxå, så om man vet att det är lustjakts lager-adress så blir det väldigt enkelt att lista ut, jag säger bara att det går att ta reda på att det är sexleksaker i paketet(chansen är juh minimal att någon får reda på det), iaf. när man handlar från lustjakt, handlar man från vuxen.se så blir det mycket mycket svårare.
  • Anonym

Har handlat hos Amorspilar några gånger.. brunka kartonger utan nån text använder dom.

Avsändare står det AP AB och någon Box adress om jag minns rätt.

Mycket diskret och bra!

Svar på tråden Funderar på dildoköp