Anonym skrev 2013-01-13 04:33:17 följande:
Lustjakt.se använder "LJ AB" sist jag handlade där, så där kan man gissa vart paketet kommer ifrån om man har för mycket fritid och har handlat där själv. Lageradressen står även, så om man har handlat där själv så avslöjas man av lageradressen.
Vuxen.se använder:
Bolaget bedriver även näthandel i andra bransher. Det går inte att på någotsätt för en utomstående att få reda på att du köpt vuxenleksaker.
Alla försändelser skickas i helt neutrala förpackningar, med avsändare PFAB(som står för Purefun AB)
vilket är mer diskret enligt mig, eftersom dem säljer mer än sexleksaker, typ kanoter, fiskespön, kastruller, ja i stort sett allt.
Men att handla från lustjakt är nästan lika diskret, bara dem som själv handlat där och har för mycket fritid kan lista ut vart du handlat ifrån och dem vet aldrig VAD du har handlat.
Söker man på LJ AB så får man upp massor av andra vanliga företag, så det ska nog bra mycket fantasi av personalen för att lista ut vart ifrån det kommer....
Jag har handlat därifrån massor av gånger, och de har ju massor av olika saker förutom sexleksaker.