• Havet08

Profil på Zoosk???

Jag får helt plötsligt en massa mail om att den och den har tittat på min profil på Zoosk och vill chatta. Jag har INTE reggat mig på den sidan. Har facebook, och när jag ändrade till "singel" för några månader sedan dök det upp massa skit, tex detta Zoosk. Nu har jag ingen relationsstatus på fb alls. Hur f*n kan man ha en profil på Zoosk när man aldrig ens varit på sidan? Eller är det bara reklam dom skickar ut?? Har klickat i så att det hamnar i skräpposten iallafall. Men det känns ju sådär om man har en profil och inte ens ett lösenord så jag kan gå in och ta bort den! Vill inte ha med skiten att göra, har bara hört massa om att dom drar pengar från ens konto mm. Nån som vet något om detta??

• Svar på tråden Profil på Zoosk???
  • Havet08

Tack! F*n vad sjukt! Då skriver dom t om påhittade meddelanden! "Hej, jag tycker du är söt" mm. En tant och en 20 årig kille ville "chatta".  

• solskina

japp, det dräller av dom med jämna mellanrum.

Påhittade ja. Men dom verkar ha ett bra data program som ser om någon som är medlem där någon gång har kontaktat dig. Jag fick ett meddelande om att en kille i göteborg söker mig. Och den killen har jag haft på msn. Så man kan ju undra Obestämd  eller så hade dom kapat hans bild.

Reklam helt enkelt.

Svar på tråden Profil på Zoosk???