Sova med dotter?
Hejsan!
Jo det är så att jag bor med min dotter just nu och för en lång tid fram. Jag har bara en säng och hon säger att är okej att ligga där med mig. Är det okej tycker ni eller borde man försöka få en större lägenhet?
Hejsan!
Jo det är så att jag bor med min dotter just nu och för en lång tid fram. Jag har bara en säng och hon säger att är okej att ligga där med mig. Är det okej tycker ni eller borde man försöka få en större lägenhet?
Hur gammal är hon? hur stor är sängen?
Annars är det väll bara att sova på, så länge ni bara sover...
Det betor helt på åldern på dottern.
Hur gammal är dottern och hur stor säng? Skaffa en madrass kanske?
Beror på hur stor sängen är. Är den liten så skulle jag köpa en madrass
Med tanke på att tråden ligger i "tonåring"-forumet så skulle åtminstone jag tycka att det kändes jävligt iffy om det är så att ni är tvungna att ligga och skeda. Är det en stor dubbelsäng kan det väl däremot fungera i brist på bättre, men jag hade nog försökt fixa en till säng eller en bäddsoffa så fort som möjilgt.
Gosegrosen: ja om tråden ligger i den kategorin håller jag med dig! (Såg inte det på mobilen) en tonåring bör ha egen säng tycker jag..
Jag som mamma till en 4 åring hade lagt mig på soffan & låtit min tonåring fått ligga i min säng....precis som jag gör när vänner är här på besök! =)
Om det handlar om längre tid kan man ha en liten väska ståendes...kanske en resväska att ha täcket, lakan & kudde i under dagarna & ta fram de när det är dags att krypa ner. =)
Skaffa våningssäng eller sov på soffan. Man delar inte säng med sin tonåring. Möjligtvis en natt i nödfall, men inte "till vardags".