• Anonym (Kille)

Felet många tjejer gör...

....är att släppa sina egna liv och sätta oss (killar) först.

Detta gör att vår attraktion för er minskar.

Jag har en tjejkompis som brukade sitta och vänta ut killen...vänta på att han skulle ringa, vänta på att han skulle bjuda ut henne på dejt, vänta på att han skulle visa framfötterna...vänta. vänta. vänta.

Släppte allt för att sätta honom först.

Och det är något jag ser med er tjejer jämt....och det är oattraktivt.

Min tjejkompis vet nu bättre och har slutat pausa sitt eget liv för en kille och vad har hänt? Killar springer efter henne.

Ja, det är attraktivt med lite svåra tjejer. Det gör att jag vill veta mer, jag blir nyfiken, jag vill jaga, jag vill ha en seriös relation med någon som sätter sig själv först och som känner sig själv väl.

Låt killen ta första steget, det är något som vi vill 9 gånger av 10. Alfa vill jaga, Beta vill jagas.

Det är attraktivt med en tjej som har ett eget liv,som inte släpper planer med tjejkompisar för att en kille har ringt och vill bjuda ut henne.

En annan sak som är attraktivt är när ni INTE ÄR FÖR SNÄLLA.

Med det menar jag - Vem fan lagar en tre rätters middag åt en kille ni knappt känner!? Visst, det LÅTER bra men det är för mycket, för tidigt.

Vem fan håller med om allt man säger som en nickdocka!? 

Var inte för snälla. Vi gillar när ni är lite bitchiga. När ni får oss att kämpa för er.

Det är sexigt....och ligg inte med oss för tidigt om ni vill ha en seriös relation, speciellt inte på första dejten annars får det oss bara att tro att ni gör det med alla killar och det är oattraktivt.

Ha inte KK, ni kommer bara bli kära och killen kommer aldrig vilja satsa seriöst på er, gissa varför!

Men framförallt....ta det lugnt. DU är "priset", du är kvinnan, så bete dig inte som en man om du inte vill bli behandlad som en man.

Vet att det är Sverige men de flesta av oss vill ha en feminin kvinna som beter sig som en feminin kvinna.

Klädsel har också betydelse men behöver inte gå in på det här, fråga om ni vill veta mer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-06 13:02
    Har nu läst alla kommentarer....Jag visste inte att detta skulle vändas till mig och mitt privatliv, hahah. Jag skrev detta för att ge ER tips om hur vi (de flesta av oss) tänker. Vilka vi satsar seriöst på och vilka vi bara ligger med.
    Detta var menat att hjälpa, inte göra någon upprörd.

Jag respekterar kvinnor, just därför ville jag ge tips här. Jag älskar kvinnor, inte bara fysiskt, jag har många tjejkompisar och jag beundrar dom och tycker det är mycket roligare att umgås med dom.

De flesta tjejer är mycket smartare än oss killar, förutom när det gäller detta men det är förståeligt eftersom vi är olika och ofta uppfostras olika, samt att vi har olikheter pga vårt DNA (ni behöver inte hålla med mig om det sista, bara min åsikt).

Ja, jag har ett KK. (Jag har fortfarande behov)
    Nej, jag respekterar henne inte.
    Varför respekterar jag henne inte? För att hon har ett KK (mig). Jag vet, jag vet...
    Men så funkar de flesta av oss killar.
    Jag ser inte ner på henne som människa, jag älskar alla människor,jag respekterar henne bara inte.

Varför har jag inget seriöst förhållande? För att jag ej hittat någon.
    Pga det jag skrev i min TS, och det är därför jag oftast dras till äldre kvinnor, just för att de inte är klängiga och har egna liv och för att de INTE är mammiga, som många lillgamla tjejer är.

Jag är förvånad att ni ser det jag skrev som något negativt. Det handlar ju om att ni ska sätta er själva först och inte lägga upp er för första bästa, det handlar om att ha självrespekt.

Sen överdriver många det jag skrivit, jag skrev inte att jag tycker om bitchiga tjejer, jag skrev att det är bra att vara lite bitchig och inte för snäll, för oftast så blir *för* snälla tjejer behandlade precis som *för* snälla killar, dvs inte bra.

Jaja, försökte ge er lite råd, ge det ett försök iallafall och se om det funkar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-12 17:54
    Innan ni ställer frågor så klicka på "Visa endast" under mitt namn.
  • Svar på tråden Felet många tjejer gör...
  • Kjellgren

Då föredrar jag att bli behandlad som en man. Får jag inte vara mig själv så kan det kvitta.

Pjuht! Bli jagad som ett annat mähä. Nej, vill man ha något får man se till att man får det, inte sitta och vänta på en karl som har en bild av hur det "ska" vara.

• Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-05 16:48:18 följande:

Vet att det är Sverige men de flesta av oss vill ha en feminin kvinna som beter sig som en feminin kvinna.

Källa på det?!

Visst att du tycker så, men att försöka göra dig till talesperson för de flesta killar är skrattretande.

F ö är jag ingen beta och jag vill också jaga, men alla killar är ju så förbannat lättillgängliga. . .    
  • Anonym
    Kjellgren skrev 2013-01-05 16:52:24 följande:
    Då föredrar jag att bli behandlad som en man. Får jag inte vara mig själv så kan det kvitta.

Pjuht! Bli jagad som ett annat mähä. Nej, vill man ha något får man se till att man får det, inte sitta och vänta på en karl som har en bild av hur det "ska" vara.
    Precis!

Och sen när vet du vad De flesta killar vill ha? Lite skrattretande, haha!!
  • Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-05 16:48:18 följande:

....är att släppa sina egna liv och sätta oss (killar) först.

Detta gör att vår attraktion för er minskar.

Jag har en tjejkompis som brukade sitta och vänta ut killen...vänta på att han skulle ringa, vänta på att han skulle bjuda ut henne på dejt, vänta på att han skulle visa framfötterna...vänta. vänta. vänta.

Släppte allt för att sätta honom först.

Och det är något jag ser med er tjejer jämt....och det är oattraktivt.

Min tjejkompis vet nu bättre och har slutat pausa sitt eget liv för en kille och vad har hänt? Killar springer efter henne.

Ja, det är attraktivt med lite svåra tjejer. Det gör att jag vill veta mer, jag blir nyfiken, jag vill jaga, jag vill ha en seriös relation med någon som sätter sig själv först och som känner sig själv väl.

Låt killen ta första steget, det är något som vi vill 9 gånger av 10. Alfa vill jaga, Beta vill jagas.

Det är attraktivt med en tjej som har ett eget liv,som inte släpper planer med tjejkompisar för att en kille har ringt och vill bjuda ut henne.

En annan sak som är attraktivt är när ni INTE ÄR FÖR SNÄLLA.

Med det menar jag - Vem fan lagar en tre rätters middag åt en kille ni knappt känner!? Visst, det LÅTER bra men det är för mycket, för tidigt.

Vem fan håller med om allt man säger som en nickdocka!? 

Var inte för snälla. Vi gillar när ni är lite bitchiga. När ni får oss att kämpa för er.

Det är sexigt....och ligg inte med oss för tidigt om ni vill ha en seriös relation, speciellt inte på första dejten annars får det oss bara att tro att ni gör det med alla killar och det är oattraktivt.

Ha inte KK, ni kommer bara bli kära och killen kommer aldrig vilja satsa seriöst på er, gissa varför!

Men framförallt....ta det lugnt. DU är "priset", du är kvinnan, så bete dig inte som en man om du inte vill bli behandlad som en man.

Klädsel har också betydelse men behöver inte gå in på det här, fråga om ni vill veta mer.

Men varför betér sig så många svenska män som tjejer då?
    De vill att tjejer skall ringa, tråna, komma med förslag, bjuda ut, underhålla dem....

Men de har inte tänkt tanken på att DE SJÄLVA måste anstränga sig lite grand i alla fall.
    Helst verkar de vilja sitta på stolar och vänta 
    Det är därför många svenska tjejer vill ha utländska män (för att de anstränger sig och ligger i och visar att de vill ha en viss tjej). De behöver inte heller vara fulla för att komma fram och prata eller bjuda ut en tjej.    
  • Anonym

Tala för dig själv och låt bli att utse dig själv till talesperson för alla män.

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2013-01-05 16:59:06 följande:

Men varför betér sig så många svenska män som tjejer då?
    De vill att tjejer skall ringa, tråna, komma med förslag, bjuda ut, underhålla dem....

Men de har inte tänkt tanken på att DE SJÄLVA måste anstränga sig lite grand i alla fall.
    Helst verkar de vilja sitta på stolar och vänta 
    Det är därför många svenska tjejer vill ha utländska män (för att de anstränger sig och ligger i och visar att de vill ha en viss tjej). De behöver inte heller vara fulla för att komma fram och prata eller bjuda ut en tjej.    

De flesta har tvyärr fått k*ken kapad av feminismen som styr Sverige idag.

Men de flesta av oss vill vara den som jagar och anstränger sig lite mer, men tjejer gör det för lätt och det blir oftast bara ligg.

Tråkigt med lätta tjejer i längden, speciellt om man vill ha något seriöst. Ligga är bra men när ni serverar det på ett guldfat så blir även det tråkigt i längden.

Jag talar inte för alla män, men jag talar för de flesta och de mest fascinerande tjejerna jag träffat är de som inte särar på benen det första de gör. Som får mig att se mer än sex.

Anonym skrev 2013-01-05 16:58:07 följande:
    TS heter du Tobias? ;)

Nej 

• Kjellgren
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-05 17:08:58 följande:

De flesta har tvyärr fått k*ken kapad av feminismen som styr Sverige idag.

Men de flesta av oss vill vara den som jagar och anstränger sig lite mer, men tjejer gör det för lätt och det blir oftast bara ligg.

Tråkigt med lätta tjejer i längden, speciellt om man vill ha något seriöst. Ligga är bra men när ni serverar det på ett guldfat så blir även det tråkigt i längden.

Jag talar inte för alla män, men jag talar för de flesta och de mest fascinerande tjejerna jag träffat är de som inte särar på benen det första de gör. Som får mig att se mer än sex.

Nej 

Jaja. Tur det finns karlar så det räcker till oss alla och att de skiljer sig åt sinsemellan lika mycket som vi kvinnor gör.
  • solstol

Åh tack SNÄLLA du för denna upplysning!!! Ska gå ut och få män att falla som käglor nu!!! Som kvinna vill man inget annat än att vara attraktiv, knullbar och jagad av män!

• Anonym (Kille)
    Kjellgren skrev 2013-01-05 16:52:24 följande:

Det finns sådana som dig, men ni är få...många av er vill jaga en man men när ni får honom vill ni helt plötsligt att han ska vara dominant, speciellt i sängen.

Ni beter er som en karl men sen när karln behandlar er som en karl blir ni arga.

Svar på tråden Felet många tjejer gör...