Tips på bra spaanläggningar i Stockholmsområdet
Jag ska boka en spaweekend för mig och min man och behöver tips och råd. Berätta om bra och prisvärt ställen du gillar men även ställen du avråder ifrån.
Jag ska boka en spaweekend för mig och min man och behöver tips och råd. Berätta om bra och prisvärt ställen du gillar men även ställen du avråder ifrån.
Finns INGET som slår www.yasuragi.se/ !
BÄST BÄST BÄST :)
Vad är så bra med yasuragi? Jag har tittat på deras hemsida och det ser underbart ut men det är också dyrt. Vad är det som gör att de är bättre än alla andra?
Jag och min man ska göra vår första sparesa och har ingenting att jämföra med så vi behöver massor av tips :)
Säger oxå Yasuragi!! ⤠Älskar det, framför allt om man bor kvar och äter Teppaniaki, gått trevligt sätt att äta och mysigt att sitta där i morgonrock.
sturebadet inne i Stockholm eller Sturebadet Haga i Solna. (har inte varit på Yasuragi men det ska vara kanon)
Har varit på yasuragi och gillar det inte! Vill gärna prova centralbadet :)!
Clarion Sign hotell
Yasuragi slår allt som finns i Stockholm. De har flera pooler (ute och inne), gratis aktiviteter, gratis frukt och juice-buffé, sköna stolar att relaxa i vid poolerna och på terass, god mat (viss mat ingår), bra behandlingar. Med tanke på vad du får är det väldigt prisvärt!
På t.ex. sturebadet Haga finns bara separat bastu och en liten pool. Selma city spa har visserligen bastu och utomhuspool men det går absolut inte att jämföra ändå.
Vill du ha en hel helg på samma ställe är det Yasuragi som gäller! Det ligger en bit utanför stan, kan vara värt att veta.