Hjälp mig med kondomproblemet
Jag och min kille har för det mesta förlitat oss på p-piller. Men under en tillfällig paus med dem så tyckte jag att kondomer är ju bra. Jag hade haft sex med andra innan, då med kondom. Han var oskuld när vi träffades, och totalt ovan vid kondom.
Det verkar som normala kondomer inte passar på honom. De är svåra att rulla på, ofta rullar de uppåt av sig själva och gummiringen lämnar ett märke på honom. Det funkar inte som jag är van vid att det ska göra, helt enkelt.
Då är min fråga vad ni tror är problemet som orsakar detta. För jag ser tre möjliga saker som orsakar det.
- Fel storlek. Hans kuk är den tjockaste jag sett, men jag har inga mått. Kukens längd är ungefär genomsnittlig eller lite längre, skulle jag tro.
- Stort ollon. Detta skulle kunna förklara varför den är så svår att rulla på.
- Trång förhud. Hans förhud är så pass trång att han inte kan dra den förbi ollonet helt under stånd, men han har inga problem med det när han är slak. Det var bättre då när han stretchade förhuden regelbundet, men han verkar ha glömt bort det nu.
Jag ska börja med p-piller igen, det är det jag trivs bäst med. Men jag tänker att situationen kan uppkomma igen någon dag, och vill veta om ni har några tips.