• Anonym (ts)

Tjejer, vad krävs för att ni ska bli våta?

När blir ni det och hur snabbt? Kan det räcka att bara se en snygg kille eller krävs det en längre tid eller fysisk stimulans? Om er kille tex kommer fram och kramar er och kysser er i nacken och sedan lyfter upp er och bär in er i sovrummet, skulle ni redan vara våta då?

• Svar på tråden Tjejer, vad krävs för att ni ska bli våta?
  • Anonym

jag blir våt av att kramas med min partner

• Anonym (ts)

Hur lång tid måste ni kramas då för att du ska bli det?

• Anonym (Sissi)

Krävs inte så mycket. Det räcker med att min extremt heta karl tar i mig på ett sexuellt sätt så är jag körd=)

• mojnemenito

Efter en blöt het kyss. När hans fingrar vandrar över brösten och insida lår.

• Mamma från mars

Med rätt kille så krävs inte mycket alls, om ens något

• Nice Girl Wrong Place

Med rätt man räcker ord eller en blick för att jag ska bli våt.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym (Tjockis)
    Anonym (ts) skrev 2013-01-06 18:00:46 följande:
    När blir ni det och hur snabbt? Kan det räcka att bara se en snygg kille eller krävs det en längre tid eller fysisk stimulans? Om er kille tex kommer fram och kramar er och kysser er i nacken och sedan lyfter upp er och bär in er i sovrummet, skulle ni redan vara våta då?

Från rätt man kan det vid tillfälle räcka med en blick, kanske ett ord som tyst formas med läpparna...

Nästa gång kan det iofs behövas lite puss o kram också - olika från gång till gång helt enkelt :)
  • Anonym (Sissi)

Har jag äglossning så kan han lika gärna sitta i soffan med en öl i handen och pilla sig i naveln. jag hoppas på honom ändå=)

• Anonym

Väldigt olika. Ibland blir jag våt bara av att se honom, om jag inte har träffat honom på hela dagen, till exempel.  

Svar på tråden Tjejer, vad krävs för att ni ska bli våta?