• Odd Pixie

Hjälp mig, vilken film är det här? (Flicka kidnappad i sydostasien, människohandel)

Jag såg nyss taken och kom att tänka på en annan film jag sett, men nu retar det mig att jag inte minns vad den heter. Någon här kanske vet?

Den handlar om en familj (amerikansk?) som är på semester (?) i sydostasien, kanske Kambodia eller Filippinerna. En dag är de ute på marknad eller något sådant och går omkring. Det kommer fram en pojke till flickan i familjen och pratar. Jag minns inte vad som händer sedan exakt men pojken är i alla fall "lockbete" och flickan slängs in i en bil (tror jag?) och hamnar sedan på något ställe med en massa andra barn. Hon har blivit kidnappad för att nu hamna i barnprostitution i landet. Sen minns jag vagt att hon "bondade" med någon annan flicka där, som senare i filmen blir jättesjuk och febrig. Jag minns också gubben som antagligen var högsta hönset och att han var väldigt äcklig. Typ tjock, gråhårig och möjligtvis att han gick omkring i solbrillor.

Ringer det några klockor?    

• Svar på tråden Hjälp mig, vilken film är det här? (Flicka kidnappad i sydostasien, människohandel)
  • Odd Pixie

Antagligen går filmen ut på att man kämpar för att hitta flickan igen!

Svar på tråden Hjälp mig, vilken film är det här? (Flicka kidnappad i sydostasien, människohandel)