• Anonym

kmr bara när jag rider?

Ja, så som rubriken lyder. Jag och pojkvännen älskar sex. Mycket sex, minst 2-3gånger per dag, vissa dagar kan det bli sju gånger per dag. iaf. vi kör olika ställningar, allt möjligt. men, jag får orgasm bara när jag ligger överst? andra som är med liknande? vad ska man göra för att komma på andra sätt?

• Svar på tråden kmr bara när jag rider?
  • Anonym (tjej)

använder han fingrarna samtidigt? jag kan bara komma medan vi knullar om han har fingrarna nere på klittan, men just i den ställningen du nämner så har det hänt typ en eller två gånger i hela mitt liv att jag kan komma utan det. har tänkt att det beror på att man liksom kommer ner bättre så man får lite stimulans mot den ändå...

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-07 01:01:39 följande:
    använder han fingrarna samtidigt? jag kan bara komma medan vi knullar om han har fingrarna nere på klittan, men just i den ställningen du nämner så har det hänt typ en eller två gånger i hela mitt liv att jag kan komma utan det. har tänkt att det beror på att man liksom kommer ner bättre så man får lite stimulans mot den ändå...

Nej, det gör han inte.. borde vi testa med det? alltså när vi kör en annan ställning? när jag rider känner jag att min klitoris snuddas vid hans mage och på så sätt stimuleras det. Borde man inte kunna komma utan att klitan skall stimuleras? rätta mej om jag har fel :/
  • Emzzannn

Hejsan! :)

Jag va exakt lika dan för något år sedan, anledningen oftast till att tjejer kommer av att rida är för klitan stimuleras oftast när man rör sig. Och hukar man så är De lättare att träffa G punkten =)

Jag red alltid förr, nu har jag lärt mig andra sätt att ha sex o komma på, har en liten liten vibrator som jag sätter/håller på klitan medans jag blir knullad :) detta stimulerar otroligt mkt o kommer 2 gg/ sex ungefär. Och i vilken ställning som helst hihi...

Kan verkligen rekommendera ;)

Kram kram

• Anonym (tjej)
    Emzzannn skrev 2013-01-07 01:08:32 följande:
    Hejsan! :)
    Jag va exakt lika dan för något år sedan, anledningen oftast till att tjejer kommer av att rida är för klitan stimuleras oftast när man rör sig. Och hukar man så är De lättare att träffa G punkten =)
    Jag red alltid förr, nu har jag lärt mig andra sätt att ha sex o komma på, har en liten liten vibrator som jag sätter/håller på klitan medans jag blir knullad :) detta stimulerar otroligt mkt o kommer 2 gg/ sex ungefär. Och i vilken ställning som helst hihi...
    Kan verkligen rekommendera ;)

Kram kram
    Det var ett bra tips. Jag funderar på att köpa en och använda med min kille. Någon du kan rekommendera?
  • Emzzannn
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-07 01:25:40 följande:
    Det var ett bra tips. Jag funderar på att köpa en och använda med min kille. Någon du kan rekommendera?

O ja jag har många att rekommendera haha.

www.lustleksaker.se/sv/vibrator-vuxenleksaker-sexleksaker/117-vibrator-agg.html denna är ett ägg med kontroll, där kan du ändra hastighet också ;)

www.lustleksaker.se/sv/vibrator-vuxenleksaker-sexleksaker/109-vibrator.html

Denna är också skit bra :) finns ju olika sidor med såna här. Kanske tillomed billigare också. Du får kolla runder men formerna som dessa två har är perfekta o i vissa fall stödjer blygdläpparna så man slipper hålla hela tiden ;)
  • Anonym (tjej)
    Emzzannn skrev 2013-01-07 01:33:47 följande:

O ja jag har många att rekommendera haha.
    www.lustleksaker.se/sv/vibrator-vuxenleksaker... denna är ett ägg med kontroll, där kan du ändra hastighet också ;)

www.lustleksaker.se/sv/vibrator-vuxenleksaker...
    Denna är också skit bra :) finns ju olika sidor med såna här. Kanske tillomed billigare också. Du får kolla runder men formerna som dessa två har är perfekta o i vissa fall stödjer blygdläpparna så man slipper hålla hela tiden ;)
    Tack! Ska genast kika in där
  • Anjelika

jag har problem med att komma om jag är överst, dels för att jag inte känner mig bekväm i den ställningen utan mest sitter och tänker på hur hemskt jag måste se ut från vissa vinklar osv :p

Sen är det inte alltid jag kan komma alls. Dock är chansen för att jag ska lyckas mycket större om jag kommit via klitorisstimulans innan. Och när jag och min sambo kör Doggystyle så har jag vid flera tillfällen använt vibratorn på mig själv, vilket har resulterat i att när man kommer spänner det sig, alltså känns killens snopp mer och då är brukar jag även komma 'vaginalt' :)

Svar på tråden kmr bara när jag rider?