• hönan o ägget

vad är fel?

Någon som befinner sig i liknande situation? Jag har försökt bli gravid 15månader utan minsta plus. Har gått på utredning som innebär spermakoll, sköldkörtel, livmoder, spolning äggstock, röda hund. Utan nerslag Finns det fler i samma situation? Eller har ni tagit andra prover som man bör ta. Kan tillägga i mitt problem att vid flertal gånger får jag ev nidblödning exakt dag 8efter äl men sen blir inget mer...eller kan det vara så att det är ett missfall redan då? Och ibland nu på slutet så dröjer mensen en eller tre dagar i hopp om att det äntligen tagit sig..... Börjar ledsna ur på detta nu. Plan på utredning är pergo feb

• Svar på tråden vad är fel?
  • KattenH81

Låter som för mig.. Har varit utan p-piller sen maj-11 och aldrig varit i närheten av plus! Utredning har inte hittat ngt fel! Blir ett femte, sista försök m pergotime i slutet av januari och sen ivf för oss :/

• hönan o ägget

Hej Jasså du har samma problem. Går du oxå över tiden? Jag skulle ha börjat nu med tabletterna men det visade sig cellförändringar på tappen. Så klart man ska ha det oxå. :( så om jag förstår det rätt så blir det inget med dom tabletterna. Har dom sagt till dig hur länge ca du får vänta på ivf? Kram

• KattenH81

Ibland kommer mensen fem dar för tidigt, ibland spot on och ibland får man upp hoppet i onödan bara för att mensen är nån dag sen...

Det är fö den enda anledningen som min läkare givit som förslag på varför d inte går - att jag har lite oregelbunden mens där antagligen ÄL hoppar över ibland.

På fredag har jag VUL för denna sista pergo-omg och då ska vi förhoppningsvis boka in ivf- tid eller åtminstone få en känsla för tidplanen framöver! Hoppas hinna m två försök (om d behövs!) innan allt stänger för sommaren men helst vill jag ju att d ska funka prick denna gång! :)

Svar på tråden vad är fel?